Planning your Facebook ad budget can seem a little daughting when you ’ re just starting with advertising. Kuinka paljon rahaa sinun pitäisi osoittaa ensimmäiseen ilmoitukseesi? Mistä tietää, menivätkö Facebook-mainosten kustannukset katon yli? Ja miten vähentää mainoskuluja?

hengitä syvään ja rentoudu.

tässä artikkelissa kerromme kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää:Facebook-Facebook-mainosten tarjoaminen

  • miten Facebook-mainosten tarjoaminen toimii
  • mitkä tekijät vaikuttavat Facebookin mainoskustannuksiin
  • miten jakaa mainosbudjettisi
  • mikä on Facebook-mainosten pienin mainosbudjetti
  • miten vähentää Facebook-mainosten kustannuksia ja pari vinkkiä, jotka auttavat mainosten kanssa.
  • löydät myös tuoreita tilastoja siitä, kuinka paljon Facebook-mainonta maksaa – käytä niitä vertailukohtana mainosten kulujen seurannassa.

    tehdään rahaa, sopiiko?

    miten huutaminen toimii Facebookilla?

    Facebook-mainonta on kuin osallistuisi huutokauppaan. Tulet kaikki pukeutunut ja valmis saamaan ihanteellinen asiakas, ja niin tekevät monet muut merkit omassa markkinarako.

    nuija

    jos Facebook antaisi sinulle ja kilpailijoillesi samat mainosmahdollisuudet, Facebook-käyttäjät tuntisivat itsensä hukkuneiksi kaikista mainoksista omassa henkilökohtaisessa tilassaan. Sen seurauksena he alkaisivat käyttää Facebookia vähemmän,eikä se olisi hyvä.

    siksi Facebook hallitsee niiden mainosten määrää, joita sen käyttäjät saavat nähdä Facebook-sovellusten perheessä. Alusta tarjoaa rajoitetun määrän mainospaikkoja ja saa mainostajat kilpailemaan mainostilasta.

    jos tarjoat korkeinta, saat mainokseesi parhaan paikan. Pysyäksesi kilpailukykyisenä, varmista, että kehität hyvän tarjousstrategian.

    Facebook tarjoaa kolmea tarjousstrategiaa:

    1. Spend-based: painopiste on menojen koko budjetin ja saada eniten tuloksia tai arvoa mahdollista.
    2. tavoitteellinen: asetat kustannuksen tai arvon, jonka haluat saavuttaa.
    3. käsikirja: määräät kuinka paljon haluat tarjota mainoshuutokaupoissa.

    Lue lisää tarjousstrategioista täältä.

    verkkokaupat tekevät tänä vuonna isot rahat.

    sinäkin pystyt siihen.

    sinäkin pystyt siihen.

    Näytä minulle, miten

    paljonko Facebook-mainostaminen maksoi vuonna 2021?

    Wordstreamin tuoreessa tutkimuksessa on todettu, että Facebook-mainosten keskimääräinen kustannus klikkausta kohden on kaikilla toimialoilla 1,72 dollaria.

    Facebook-mainoskustannukset voivat kuitenkin vaihdella paljon riippuen toimialasta, mainosten sijoittamisesta, kohdeyleisöstä ja monista muista tekijöistä.

    tyypillisesti voit odottaa mainosten maksavan 0,50-2,00 dollaria klikkaukselta.

    jos olet rahoitusalalla & vakuutuksessa, Facebook-mainoskulusi voivat nousta jopa 3,77 dollariin klikkaukselta. Toisaalta, kauppiaat vaatteet markkinarako maksavat vain noin $0.45 per click.

    Facebook-mainosten kustannukset klikkauskohtaisesti
    Kuvan lähde: Wordstream

    jotta ymmärtäisit paremmin, kuinka suuri mainosbudjettisi pitäisi olla, tässä artikkelissa käsitellään Adespresson keskeisiä havaintoja Facebook-mainoskustannusten keskiarvoista vuosilta 2019 ja 2020. Annamme myös vinkkejä, joiden avulla voit tasapainottaa Facebook-mainoskulut parhaisiin tuloksiin.

    mutta muista, että nämä tilastot eivät välttämättä ennusta, kuinka paljon Facebook-mainosten pyörittäminen maksaa. Lisäksi saatat huomata, että eri lähteet kertovat eri numeroista. Katso niitä vertailukohtana voit asettaa omia mainos tavoitteita, mutta aina seurata omaa Analytiikkaa nähdä, mitä mainosstrategiat toimivat sinulle parhaiten.

    käydään ensin pikaisesti läpi tärkeimmät Facebook-mainosten kustannuksia määrittävät tekijät.

    7 Facebook-mainoskustannuksiin vaikuttavaa tekijää

    ennen kuin päästään Facebook-mainoskuluihin, katsotaan tärkeimmät Facebook-mainoskuluihin vaikuttavat tekijät.

    1 dollarivekselit

    teollisuus

    liiketoimintasi markkinarako vaikuttaa merkittävästi mainoskuluihisi. Esimerkiksi vakuutus-tai rahoitusalan Facebook-mainokset tulevat kalliimmiksi kuin vaatteita mainostavat.

    tarjousstrategia

    tarjousstrategia on yksi keskeisistä tekijöistä, jotka määrittävät mainoskustannuksesi. Sinun täytyy päättää, jos sinun pitäisi mennä automaattisen tarjouksen ja opt-in alhaisimmat kustannukset tai hallita mainoskustannuksia manuaalisesti sen sijaan.

    ajoitus

    sama Facebook-mainos saattaa maksaa enemmän tai vähemmän eri vuorokauden tunteina. Lisäksi mainoksesi maksavat sinulle paljon enemmän kausitapahtumien aikana, kun kaikki taistelevat ostajien huomiosta.

    yleisö

    Facebook-mainoskulutkin nousevat, jos yrität samaan väestötietoon kuin moni muu mainostaja samaan aikaan.

    malena gif

    pidä mielessä, ettet kilpaile vain oman lajityyppisi brändien kanssa. Kilpailet myös yritysten kanssa, jotka myyvät erilaisia tuotteita, mutta kohdistuvat samoihin ihmisiin kuin sinä, esim.terveisiin syöjiin.

    mainosten sijoittelu

    mitä kilpailukykyisempi mainosten sijoittelu on, sitä enemmän mainokset maksavat.

    mainostavoite

    jos valitset mainoksellesi väärän tavoitteen, esimerkiksi käyttämällä lead generation-tavoitetta, kun haluat vain lisätä bränditietoisuuttasi, mainoksesi maksavat sinulle enemmän.

    Relevanssipisteet

    Jos mainoksesi eivät ole kohdeyleisösi kannalta merkityksellisiä, niiden kustannukset ovat suuremmat. Varmista, että luot laadukkaita mainoksia, jotka tuovat lisäarvoa potentiaalisille asiakkaillesi ja täyttävät heidän odotuksensa, ja käytät vähemmän rahaa mainontaan.

    Facebook Ads cost: tilastot todellisista kampanjoista vuosina 2019 ja 2020

    nyt kun tiedät, mikä vaikuttaa Facebook-mainoskustannuksiin yleisesti, katsotaanpa adespresson keskeisiä tilastoja vuodelta 2019 ja Q1-3 vuodelta 2020 nähdäksesi, kuinka paljon voit odottaa Facebook-mainoksistasi maksavan vuonna 2022.

    Facebook cost per click (CPC) per Month – 2019

    vuonna 2019 keskimääräinen CPC nousi 0,31 dollarista vuonna 2018 0,45 dollariin vuonna 2019. Näin kävi, sillä kuten kirjoituksen alussa puhuimme, Facebook toimii kuin huutokauppa. Useampi mainostaja kilpaili mainostilasta, mikä johti korkeampiin CPC-hintoihin.

    facebook ads cpc kuukaudessa vuonna 2019
    Kuvanlähde: AdEspresso

    Facebook cost per click (CPC) per Month – 2020

    luulisi, että mainoskulut jatkaisivat nousuaan vuonna 2020, mutta adespresson mukaan näin ei kuitenkaan ollut. Keskimääräinen kuluttajahintaindeksi laski maaliskuussa 0,39 dollariin. Mistä muutos johtuu? Covid-19.

    Facebook ads cpc per months 2020
    Kuvan lähde: AdEspresso

    pandemian alku aiheutti pelkoa monissa, ja yritysten omistajat vähensivät mainoskulujaan. Niillä, jotka vielä pyörittivät mainoksia, oli kuitenkin mahdollisuus päästä asiakkaidensa eteen halvemmalla.

    Facebook cost per click (CPC) by the hour of the day – 2020

    voit vähentää Facebook-mainoskulujasi ajamalla mainoksiasi tiettyinä vuorokauden tunteina. Vuonna 2020 tuli yhä halvemmaksi mainostaa ilta-aikaan. Syynä tähän on jälleen pandemia.

    vuonna 2020 se oli kallein mainostaa päiväsaikaan kello 9-17. Monet meistä tekivät töitä kotoa käsin ja käyttivät enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa päiväsaikaan uusimpien uutisten tarkistamiseen, ja mainostajat halusivat innokkaasti päästä eteemme, kun olimme verkossa.

    Facebook ads cpc tuntimäärällä 2020
    Image source: AdEspresso

    Facebook CPC per click (CPC) kampanjatavoitteittain – 2020

    vuonna 2020 muunnosten CPC laski jatkuvasti kolmen ensimmäisen vuosineljänneksen aikana, 0,70 dollarista Q1: ssä dollariin 0,25 Q3: ssa.

    vaikka Tietoja ei ollut saatavilla seuraavilta vuosineljänneksiltä, AdEspresso ennusti, että CPC alkaisi jälleen kasvaa, kun yritykset alkoivat sopeutua uuteen todellisuuteen.

     facebook ads cpc kampanjatavoitteen mukaan 2020
    kuvalähde: AdEspresso

    kun kuitenkin otetaan huomioon, että vuonna 2019 CPC oli noin 50% korkeampi jokaista vuosineljännestä kohden, CPC: n ei olisi tänään pitänyt nousta samoihin korkeuksiin kuin pandemiassa edelleen. Jos sinulla on rahaa mainostaa yritystäsi, nyt on hyvä aika panostaa Facebook-mainoksiin!

    miten jakaa Facebook-mainosten budjetti?

    maailman suurimman sosiaalisen median markkinointiresurssin, Social Media Examinerin mukaan Facebook-mainosten kuukausittaiset mainoskulut kannattaa jakaa kolmeen kategoriaan: yleisörakentamiseen, tarjousten edistämiseen ja uudelleenkohdentamiseen.

     mainosbudjetti
    Kuvan lähde: socialmediaexaminer.com
    1. Yleisörakentaminen-20%
      sinun tulisi kohdentaa noin 20% Facebook-mainosbudjetistasi kohdeyleisösi rakentamiseen. Tietenkin, jos olet vasta aloittamassa mainoksia, prosenttiosuus pitäisi olla suurempi.
      Tämän kategorian mainosten pitäisi valistaa potentiaalisia asiakkaitasi tuotteista tai palveluista ja kannustaa heitä sitoutumaan brändiisi. Voit myöhemmin käyttää tätä yleisöä rakentaa johtolankoja ja, viime kädessä, myydä tuotteita uudelleen kohdistaminen kampanjoita.
    2. tarjoa promootiota-60%
      kohdenna noin 60% Koko mainosbudjetistasi tuotteidesi mainostamiseen ja muunnosten tuottamiseen.
    3. uudelleenkohdentaminen-20%
      käytä loput 20% verkkokaupassasi käyneiden uudelleenkohdentamiseen aiempien mainoskampanjoidesi ansiosta. Ajan myötä voit lisätä mainoksen käyttöä uudelleenkohdentamiseen, mutta varmista, että sinulla on jatkuva virta uusia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita kaupastasi. Muussa tapauksessa uudelleenkohdentava yleisösi on liian pieni tuottamaan merkittäviä tuloksia.

    kuinka paljon käyttää rahaa Facebook-mainoksiin?

    jos sinulla ei ole suurta markkinointibudjettia, voit käyttää Facebook-mainoksiisi niinkin vähän kuin $1 päivässä. Vaikka tämä summa voi tuntua liian vähän tehdä vaikutusta, voit todella saada edessä monia ihmisiä.

    kuten aiemmin näimme, ADESPRESSON mukaan keskimääräinen CPC (kustannus per Klikkaus) vuonna 2020 oli 0,39 dollaria. Niin, jos haluat viettää $1 päivittäin kuukauden mainostaa verkkokaupan Facebook, voit saada noin 76 käyntejä erittäin motivoituneita ostajat! 76 käyntiä on parempi kuin ei käy.

    jos olet valmis panostamaan enemmän digitaaliseen markkinointiin, pyri käyttämään tarpeeksi rahaa, jotta Facebook – mainosjakelujärjestelmä voi suorittaa oppimisvaiheen nopeammin.

    facebook ads meemi DiCaprion kanssa

    Facebook tarvitsee noin 50 optimointitapahtumaa oppimisvaiheen loppuun, joten jos optimoit CPC: tä, viikkobudjettisi pitäisi olla noin 50 x $0.39 = $19.5. Muista, että tämä laskelma perustuu keskimääräisiin Facebook – kustannuksiin per Klikkaus, joten omat tuloksesi voivat vaihdella-saatat joutua käyttämään enemmän.

    Viime kädessä sinun tulisi aina olla tietoinen siitä, kuinka tehokkaita mainoksesi ovat, ja säätää mainosten kulutustasi sen mukaisesti. Voit tehdä tämän laskemalla asiakkaan hankintakustannukset (CAC). Yksinkertaisesti sanottuna, CAC osoittaa, kuinka paljon se maksaa sinulle saada yksi asiakas.

    facebook ad spend meemi

    esimerkiksi, jos olet käyttänyt 50 dollaria kuukaudessa Facebook-mainoksiin ja he saivat sinulle 20 asiakasta, SAKKISI on 50 dollaria jaettuna 20: llä = 2,5 dollarilla. Jos näet, että olet edelleen kannattava tätä vauhtia, voit lisätä Facebook mainoskuluja saada lisää myyntiä.

    miten lasket Facebook-mainoksen hinnan?

    sinun ei oikeastaan tarvitse laskea mitään mittareita manuaalisesti, koska Facebook Ads Manager tekee sen puolestasi. Jos kuitenkin haluat tietää, miten laskelmat tehdään, tässä ovat tärkeimmät mittarit, jotka auttavat sinua ymmärtämään, miten Facebook-mainoskulusi lasketaan.

    Cost per tulos

    Cost per tulos kertoo, kuinka kustannustehokkaasti saavutit ad-tavoitteesi. Käytä sitä vertailla suorituskykyä eri mainoskampanjoita ja skaalata paras Facebook mainoksia saada enemmän myyntiä.

    jos haluat laskea kustannuksemme tulosta kohti, Jaa valitun jakson aikana käytetty kokonaissumma tulosten määrällä.

    kaksi muuta mittaria, joista saatat olla kiinnostunut, ovat CPM (kustannus per 1000 näyttökertaa) ja CPC (kustannus per Klikkaus). Ne ovat yksi käytetyimmistä tarjousvaihtoehdoista.

    CPM

    CPM näyttää, kuinka paljon kulutit saadaksesi 1 000 näyttökertaa. Sitä käytetään parhaiten brändin tunnettuuden lisäämiseen.

    voit laskea CPM: n jakamalla mainoskampanjaasi käytetyn summan sen vaikutelmilla ja kertomalla tuloksen 1000: lla.

    esimerkiksi jos käytit 60 dollaria ja sait 10 000 näyttökertaa, CPM on 6 dollaria.

    Tarkista artikkelimme 9-tavoista, joilla Shopify-myymälöiden omistajat voivat vähentää Facebook-CPM: ää kannattavammaksi.

    CPC

    CPC näyttää, kuinka paljon Yksi klikkaus maksaa. Sitä käytetään parhaiten, kun haluat ihmisten klikkaavan mainoksiasi ja käyvän kaupassasi.

    voit laskea CPC: n jakamalla mainokseen käytetyn summan linkin klikkauksella.

    5 tapaa, miten Facebook-mainoskuluja voi pienentää

    nyt, nyt päästään niihin hyviin juttuihin, joista jokainen Facebook-mainosten pyörittämistä kaipaava välittää. Alla olevasta osiosta löydät viisi vinkkiä, miten voit vähentää Facebook-mainosten kustannuksia.

    Valitse oikea kampanjatavoite

    kun luot uutta mainoskampanjaa, sinun täytyy ensin valita markkinointitavoitteesi. Tämä vaihe on ratkaiseva, joten älä vain klikkaa mitä tuntuu ok.

    biteable-sivuston kokeilu on osoittanut, että väärä kampanjatavoite voi nostaa Facebook-mainoskulujasi jopa 4,238% enemmän!

    käyttääksesi mainosdollarisi viisaasti, mieti tarkkaan, mitä haluat saavuttaa. Haluatko kohdeyleisösi tutustuvan brändiisi, vai haluatko kohdistaa ne ihmiset, jotka ovat valmiita ostamaan? Jokainen tavoite on voimassa, sinun tarvitsee vain sovittaa se markkinointisuppiloon.

    klassisessa digitaalisen markkinoinnin suppilossa on kolme päävaihetta: tietoisuus, Harkinta ja muuntaminen. Facebook tarjoaa jokaiselle vaiheelle erilaisia kampanjatavoitteita.

     facebook-mainoskampanjan tavoitteet
    1. tietoisuus-kun kohdeyleisö ei vielä tiedä sinusta.

    sinun tehtäväsi on saada heidän alkuperäinen kiinnostuksensa brändiisi. Haluat, että mahdollisimman moni näkee mainoksesi. Siksi kannattaa pyrkiä Bränditietoisuuteen tai saavuttaa tavoitteita.

    jos valitsisit Sovellusasennukset ja kohderyhmät, jotka eivät vielä tunne brändiäsi, et saisi hyviä tuloksia, koska on yksinkertaisesti liian aikaista näille ihmisille asentaa sovellustasi. Vain muutama heistä kääntyisi ja tuhlaisit mainosrahasi.

    1. vastike-kun kohdeyleisö tietää, että olet olemassa ja arvioi hinnoitteluasi ja tuoteominaisuuksiasi suhteessa kilpailijoihisi.

    tässä vaiheessa kannattaa valita sellaisia tavoitteita kuin liikenne, joka johdattaa potentiaaliset asiakkaat tuotesivuillesi tai viestit, joiden avulla voi ottaa heihin yhteyttä ja antaa tietoa. Tutustu alkuun markkinoinnin strategioita myydä kautta Facebook Messenger täällä.

    1. konversio – kun kohdeyleisö miettii sinulta ostamista.

    tämä on suppilon viimeinen vaihe, jossa on vähiten ihmisiä, mutta he ovat erittäin kiinnostuneita brändistäsi. Saadaksesi kaiken irti mainosbudjetistasi, valitse Kampanjatavoitteeksi muunnokset.

    suppeampi yleisömäärä

    laaja yleisömäärä tuottaa parempia tavoitemittareita, mutta myös muuntoprosentit jäävät pienemmiksi. Ei ole järkeä yrittää päästä muiden ihmisten eteen, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta, varsinkin kun Facebook tarjoaa vankkoja kohdentamismahdollisuuksia.

    facebook ad meemi

    tietyt yleisöt tuovat yleensä parempia tuloksia kuin laajat, koska mainoksesi ovat merkityksellisempiä hyvin kohdennetulle yleisölle. Tämän seurauksena tuhlaat vähemmän rahaa tehottomiin mainoksiin.

    1. jos kauppasi on vielä Uusi, määrittele ihanneasiakkaasi Ydinyleisöjen avulla.
    2. jos on jo ruuhkaa ja myyntiä, käyttäkää omia yleisöjä kärryistään luopuneiden uudelleenkohdentamiseen tai kannustakaa uusintaostoksiin.
    3. lopuksi, hyödynnä näköisiä yleisöjä löytääksesi ihmisiä, jotka muistuttavat parhaita asiakkaitasi.

    tarkkaile mainoksen merkitystä

    facebook mikroskoopilla

    Facebook toteaa selvästi, että ”mainokset, jotka ovat merkityksellisempiä, maksavat vähemmän ja näkevät enemmän tuloksia.”

    Mistä tietää, ovatko mainokset relevantteja? Tarkista Ad: N Relevanssidiagnostiikka.

    Ad Relevance Diagnostics arvioi mainosten laatua, sitoutumisastetta ja konversiojärjestystä määrittääkseen, ovatko ne merkityksellisiä kohdeyleisöllesi.

    voit löytää Ad Relevanssidiagnostiikan Ads Manager-ohjelmastasi, suorituskyvyn sarakkeen esiasetuksesta tai lisätä ne manuaalisesti, jos käytät mukautettuja sarakkeen esiasetuksia.

    laske mainostaajuuttasi

    mainostaajuutesi on arvioitu montako kertaa kukin henkilö näki mainoksesi.

    on suositeltavaa pitää mainostaajuus alle 3. Jos määrä on suurempi, olet vaarassa ylikuormittamalla potentiaalisia asiakkaita ja törmäämässä mainos väsymys kysymyksiä.

     nainen, jolla on macbook

    toisin sanoen ihmiset kyllästyvät mainoksiisi ja lakkaavat vastaamasta niihin. Mainoskustannuksesi kasvavat ja tuloksesi huononevat.

    voit tarkistaa mainosten taajuuden” taajuus ” – sarakkeesta mainosten raportoinnissa.

    voit laskea mainostaajuuttasi kiertämällä mainostaajuuttasi. Voit joko jatkuvasti muuttaa mainoksesi visuaalista tai messagingia. Jo tekstipäällyksen lisääminen tai erilaisista arvolauseista puhuminen voi tehdä suuren eron. Tarvitsetko ideoita? Tutustu 30 + Facebook mainoksen esimerkkilistaan saadaksesi inspiraatiota.

    automatisoi Facebook-mainosten hallinta

    lopuksi, jos sinusta tuntuu, että Facebook-mainonta on vähän liikaa käsiteltäväksi, varsinkin jos sinun täytyy hallita muita liiketoimintasi osia, mieti Facebook-mainosautomaatiota.

    sixadsin kaltaisilla sovelluksilla voi ajaa Facebook-mainoksia autopilotilla.

    miettikää sitä. Voit asettaa mainoksesi muutamassa minuutissa, etkä tarvitse mitään tietoa Facebook-mainonnasta. Sinun tarvitsee vain hyväksyä henkilökohtainen mainos grafiikka, yleisö kohdistaminen, ja teksti.

    That ’ s it! Voit pitää huolta muusta liiketoiminnastasi, kun edistyneet algoritmimme suorittavat sinulle suorituskykyisiä mainoksia minimoiden Facebook-mainoskulusi.

    verkkokaupat tekevät tänä vuonna isot rahat.

    sinäkin pystyt siihen.

    sinäkin pystyt siihen.Facebook-facebook facebook-pelisarjan hinta

    Näytä minulle, miten

    Facebook-mainosten hinta vs. Instagram-mainosten hinta

    neon facebook-pelisarjan peli

    useat tutkimukset viittaavat siihen, että Facebook-mainokset ovat halvempia kuin Instagram-mainokset.

    esimerkiksi Agorapulse teki kokeen, jossa he tekivät kaksi jakotestiä Facebookiin ja Instagram-palveluun. Mainokset olivat identtisiä lukuun ottamatta niiden sijoittelua. He havaitsivat, että Facebook-mainosten keskimääräinen kustannus klikkausta kohden (CPC) oli 42,86% pienempi kuin Instagram-mainosten. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että sinun pitäisi keskittyä vain Facebook-mainoksiin, koska ne ovat yleensä halvempia.

    vaikka Instagram-mainokset ovat usein kalliimpia, niiden käyttöaste on yleensä korkeampi kuin Facebook-mainosten, kiitos alustan hyvin visuaalisen luonteen. Tämä pätee erityisesti vaateteollisuuteen, kuten tämä DUNK Basketballin joukkueen esimerkki on osoittanut. Heidän Instagram mainoskampanjat tuottavat 12x liidit ja myynti verrattuna mainoksia Facebook.

    silti nämä numerot kannattaa ottaa hyppysellisellä suolaa ja aina ajatella itse. Loppujen lopuksi, se ei ole noin valita Facebook ja Instagram, mutta oppia käyttämään molempia alustoja tehokkaimmalla tavalla yrityksesi.

    Kuutostien avulla voi ajaa Facebook -, Instagram-ja Google-mainoksia autopilotilla. Voittostrategiamme löytävät parhaan kohdentamisen jokaiselle mainoskanavalle. Ajan myötä näet, mikä alusta tuo sinulle parhaat tulokset ja pystyy lisäämään mainoskulujasi luottavaisin mielin.

    UKK

    paljonko Facebook-mainonta maksaa vuonna 2022?

    Facebook-mainoskulusi riippuvat paljon toimialastasi, kampanjatavoitteestasi ja monista muista tekijöistä. Kuitenkin, tyypillisesti Facebook mainoksia voi maksaa välillä $0.50 ja $2.00 per Klikkaus. Wordstreamin mukaan Facebook-mainosten keskimääräinen hinta klikkaukselta (CPC) kaikilla toimialoilla on 1,72 dollaria.

    paljonko Facebook-mainos maksaa päivässä?

    jos olet pienyrittäjä, etkä voi varata suurta budjettia Facebook-mainoksille, mutta haluat silti aloittaa mainosten käytön, voit käyttää vain 1 dollaria päivässä ja vaikuttaa yritykseesi. Kun saat enemmän ja enemmän asiakkaita, vähitellen lisätä päivittäistä mainoskulut skaalata myyntiä.

    mikä on Facebook-mainosten minimibudjetti?

    niin kauan kuin optimointitapahtumaan on varattu tarpeeksi budjettia, voi Facebook-mainoksia ajaa hyvin pienellä budjetilla. Jos esimerkiksi haluat, että Facebook veloittaa sinulta näyttökertoja (CPM), voit käyttää mainoksiasi niin vähän kuin $1 per päivä päiväbudjeteille. Jos käytät cost cap tarjous strategia, niin päivittäinen budjetti pitäisi olla vähintään viisi kertaa määrä Oman cost. Joten, jos asettaa kulukatto $3, päiväbudjetin pitäisi olla vähintään $15.

    mikä on Facebook-mainonnan kustannuskatto?

    Kustannuskatto kertoo Facebookille, miten mainoshuutokaupassa haluaa tehdä tarjouksen. Jos asettaa kustannuskaton, antaa Facebookille keskimäärin sellaisen summan rahaa, jonka alle haluaa jäädä tarjouskilpailun aikana. Esimerkiksi, jos olet optimoimalla ostoja, voit asettaa kustannuskatto kuin suurin hinta per myynti, joka silti tuo sinulle voittoa.

    Vastaa

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.