a Facebook Facebook hirdetési költségkeretének megtervezése kissé ijesztőnek tűnhet, ha csak a reklámozással kezdi. Mennyi pénzt kell kiosztania az első hirdetésére? Hogyan lehet tudni, hogy a Facebook hirdetések költsége meghaladta-e a tetőt? Hogyan lehet csökkenteni a hirdetési kiadásokat?

vegyen egy mély lélegzetet és lazítson.

ebben a cikkben mindent elmagyarázunk, amit tudnia kell:A Facebook Facebook hirdetési ajánlatainak működése

  1. milyen tényezők befolyásolják a Facebook hirdetési költségeit
  2. hogyan oszthatja szét a hirdetési költségkeretét
  3. mi a minimális hirdetési költségkeret a Facebook hirdetésekhez
  4. hogyan csökkentheti a Facebook hirdetési költségeit, és néhány további tipp a hirdetésekkel kapcsolatban.

a legfrissebb statisztikákat is megtalálja arról, hogy mennyibe kerül a Facebook – on történő hirdetés-használja őket referenciaértékként a hirdetési kiadások nyomon követéséhez.

keressünk pénzt, rendben?

hogyan működik a licitálás a Facebook-on?

a Facebook-on történő hirdetés olyan, mintha részt vennénk egy aukción. Mindannyian felöltözött és készen áll arra, hogy megkapja az ideális ügyfelet, és sok más márka is a fülkében.

Marchel

ha a Facebook ugyanazokat a hirdetési lehetőségeket kínálná Önnek és versenytársainak, a Facebook-felhasználók túlterheltnek éreznék magukat a személyes térben lévő összes hirdetéssel. Ennek eredményeként kevesebbet használnák a Facebook-ot, és ez nem lenne jó.

ezért a Facebook szabályozza a felhasználók által megtekinthető hirdetések számát A Facebook alkalmazások családjában. A platform korlátozott számú hirdetéselhelyezést kínál, és a hirdetők versenyeznek a hirdetési helyért.

ha a legmagasabb ajánlatot teszi, akkor a legjobb helyet kapja hirdetéséhez. A versenyképesség megőrzése érdekében feltétlenül dolgozzon ki egy jó ajánlattételi stratégiát.

a Facebook három ajánlattételi stratégiát kínál:

  1. Költésalapú: a hangsúly a teljes költségvetés elköltésén és a lehető legtöbb eredmény vagy érték elérésén van.
  2. célalapú: beállítja az elérni kívánt költséget vagy értéket.
  3. kézikönyv: Ön szabályozhatja, hogy mennyit szeretne licitálni a hirdetési aukciókon.

További információ az ajánlattételi stratégiákról itt.

az E-áruházak ebben az évben nagy pénzt fognak keresni.

meg tudod csinálni is.

meg tudod csinálni is.

mutasd meg, hogyan

mennyibe került a Facebook hirdetése 2021-ben?

a Wordstream egy nemrégiben készült tanulmánya megállapította, hogy az átlagos kattintásonkénti költség (CPC) a Facebook-hirdetésekben minden iparágban 1,72 dollár.

a Facebook hirdetési költségei azonban nagymértékben változhatnak az iparágtól, a hirdetéselhelyezéstől, a célközönségtől és számos más tényezőtől függően.

általában számíthat arra, hogy hirdetései kattintásonként 0,50-2,00 dollárba kerülnek.

ha pénzügyben vagy & biztosítás, a Facebook hirdetési költségei akár 3,77 dollárra is emelkedhetnek kattintásonként. Másrészt a ruházati niche kereskedői kattintásonként csak körülbelül 0,45 dollárt fizetnek.

Facebook hirdetések kattintásonkénti költsége
kép forrása: Wordstream

annak érdekében, hogy jobban megértsük, mekkora legyen a hirdetési költségkerete, ebben a cikkben az AdEspresso legfontosabb megállapításait ismertetjük a 2019-es és 2020-as Facebook hirdetési költségátlagokról. Tippeket is adunk, amelyek segítenek egyensúlyba hozni a Facebook hirdetési kiadásait a legjobb eredmény érdekében.

de ne feledje, hogy ezek a statisztikák nem feltétlenül jósolják meg, hogy mennyibe kerül a Facebook hirdetések futtatása. Plusz, előfordulhat, hogy a különböző források különböző számokat jelentenek. Tekintsen rájuk referenciaértékként a saját hirdetési céljainak meghatározásához, de mindig figyelje saját elemzéseit, hogy lássa, mely hirdetési stratégiák működnek a legjobban az Ön számára.

először vessünk egy gyors pillantást a Facebook-on történő hirdetés költségeit meghatározó fő tényezőkre.

7 tényező, amely befolyásolja a Facebook hirdetési költségeit

mielőtt részletesebben megvizsgálnánk a Facebook hirdetési statisztikáit, nézzük meg a Facebook hirdetési költségeit befolyásoló fő tényezőket.

1 dollár számlák

ipar

az üzleti rés jelentősen befolyásolja a hirdetési költségeket. Például a biztosítással vagy pénzügyekkel kapcsolatos Facebook-hirdetések drágábbak lesznek, mint a ruhákat népszerűsítő hirdetések.

ajánlattételi stratégia

az ajánlattételi stratégia az egyik legfontosabb elem, amely meghatározza a hirdetési költségeket. El kell döntenie, hogy az automatikus ajánlattételt választja-e, és a legalacsonyabb költséget választja-e, vagy inkább manuálisan szabályozza a hirdetési költségeket.

időzítés

ugyanaz a Facebook hirdetés több vagy kevesebbe kerülhet a nap különböző óráiban. Ezenkívül hirdetései sokkal többe kerülnek szezonális események során, amikor mindenki harcol a vásárlók figyelme miatt.

közönség

a Facebook hirdetési költségei is növekedni fognak, ha ugyanazt a demográfiai csoportot próbálja elérni, mint sok más hirdető egyidejűleg.

malena gif

ne feledje, hogy nem csak a fülkében lévő márkákkal fog versenyezni. Versenyezhet olyan vállalkozásokkal is, amelyek különböző termékeket árulnak, de ugyanazokat az embereket célozzák meg, mint te, pl.

hirdetéselhelyezés

minél versenyképesebb a hirdetéselhelyezés, annál többe kerülnek a hirdetések.

hirdetési célkitűzés

ha rossz célt választ a hirdetéséhez, például egy leadgenerációs célt használ, amikor csak a márka ismertségét szeretné növelni, hirdetései többe kerülnek.

relevancia pontszám

ha hirdetései nem relevánsak a célközönség számára, költségeik magasabbak lesznek. Győződjön meg róla, hogy minőségi hirdetéseket hoz létre, amelyek értéket teremtenek a potenciális ügyfelek számára, és megfelelnek az elvárásaiknak, és kevesebbet fog költeni a hirdetésekre.

Facebook hirdetések költsége: a 2019-es és 2020-as valós kampányok statisztikája

most, hogy már tudja, mi befolyásolja a Facebook hirdetési költségeit, vessünk egy pillantást az AdEspresso 2019-es és Q1-3 2020-as statisztikáira, hogy lássuk, mennyit számíthat arra, hogy fizet a Facebook-hirdetéseiért 2022-ben.

Facebook kattintásonkénti költség (CPC) havonta – 2019

2019-ben az átlagos CPC 0,31 dollárról 2018-ra 0,45 dollárra nőtt 2019-ben. Ez azért történt, mert amint azt a cikk elején megbeszéltük, a Facebook úgy működik, mint egy aukció. Több hirdető versenyzett a hirdetési helyért, ami magasabb CPC-arányokat eredményezett.

 facebook hirdetések cpc havonta 2019-ben
kép forrása: AdEspresso

Facebook kattintásonkénti költség (CPC) havonta – 2020

azt gondolná, hogy a hirdetési költségek 2020-ban tovább emelkednek, azonban az AdEspresso szerint nem ez volt a helyzet. Az átlagos CPC márciusban 0,39 dollárra esett vissza. Mi az oka ennek a változásnak? Covid-19.

Facebook ads cpc per months 2020
kép forrása: AdEspresso

a világjárvány kezdete sokakban félelmet keltett, és a cégtulajdonosok csökkentették hirdetési kiadásaikat. Azoknak azonban, akik még mindig hirdetéseket futtattak, esélyük volt arra, hogy olcsóbban kerüljenek ügyfeleik elé.

Facebook kattintásonkénti költség (CPC) a nap órájára – 2020

csökkentheti Facebook hirdetési költségeit, ha hirdetéseit a nap meghatározott óráiban futtatja. 2020-ban egyre olcsóbb lett az esti órákban hirdetni. Ennek oka ismét a járvány.

2020-ban a legdrágább volt a nappali órákban hirdetni 9 óra és 5 óra között. Sokan otthonról dolgoztunk, és több időt töltöttünk a közösségi médiában, hogy napközben ellenőrizzük a legfrissebb híreket, és a hirdetők lelkesen álltak előttünk, amikor online voltunk.

Facebook hirdetések cpc 2020 óra szerint
képforrás: AdEspresso

Facebook kattintásonkénti költség (CPC) kampánycél szerint – 2020

2020-ban a konverziók CPC-je folyamatosan csökkent az első három negyedévben, 0,70 dollárról Q1-re $0.25 a Q3-ban.

bár nem rendelkeztek a következő negyedévekre vonatkozó adatokkal, az AdEspresso előrejelzése szerint a CPC ismét növekedni fog, amikor a vállalkozások alkalmazkodni kezdenek az új valósághoz.

 facebook hirdetések cpc a 2020-as kampánycél szerint
kép forrása: AdEspresso

figyelembe véve azonban, hogy 2019-ben a CPC minden negyedévben körülbelül 50% – kal magasabb volt, a CPC-nek ma nem kellett volna elérnie ugyanazokat a magasságokat, mint még mindig a pandémiában vagyunk. Ha van pénze vállalkozásának hirdetésére, akkor itt az ideje, hogy fektessen be a Facebook hirdetéseibe!

hogyan terjeszthetem a Facebook hirdetési költségkeretemet?

a Social Media Examiner, a világ legnagyobb közösségi média marketing erőforrása szerint a Facebook hirdetésekre fordított havi hirdetési kiadásait három kategóriában kell elosztani: közönségépítés, ajánlat promóció és újracélzás.

 hirdetési költségvetés elosztása
kép forrása: socialmediaexaminer.com
  1. Közönségépítés-20%
    a Facebook hirdetési költségvetésének körülbelül 20% – át a célközönség felépítésére kell fordítania. Természetesen, ha csak a hirdetésekkel kezdi, akkor a százaléknak magasabbnak kell lennie.
    Az ebbe a kategóriába tartozó hirdetéseknek tájékoztatniuk kell a potenciális vásárlókat az Ön termékeiről vagy szolgáltatásairól, és ösztönözniük kell őket arra, hogy vegyenek részt a márkával. Később ezt a közönséget felhasználja az érdeklődők felépítéséhez, és végül értékesíti termékeit retargeting kampányokkal.
  2. ajánlat promóció – 60%
    A teljes hirdetési költségkeret körülbelül 60% – át fordítsd termékeid reklámozására és konverziók generálására.
  3. Retargeting – 20%
    használja a fennmaradó 20% – ot azoknak az embereknek a retargetingjére, akik meglátogatták az online áruházát, a korábbi hirdetési kampányainak köszönhetően. Az idő múlásával növelheti hirdetési kiadásait az újracélzásra, de győződjön meg róla, hogy folyamatosan új embereket érdekel az üzlete. Ellenkező esetben az újracélzó közönség túl kicsi lesz ahhoz, hogy jelentős eredményeket érjen el.

mennyit kell költeni a Facebook hirdetésekre?

ha nincs nagy marketingköltségvetése, napi 1 dollárt költhet Facebook-hirdetéseire. Bár ez az összeg túl kevésnek tűnhet ahhoz, hogy hatást gyakoroljon, valójában sok ember elé kerülhet.

mint korábban láttuk, az AdEspresso szerint az átlagos CPC (kattintásonkénti költség) 2020-ban 0,39 dollár volt. Tehát, ha havonta 1 dollárt költene online áruházának hirdetésére a Facebook-on, akkor 76 látogatást tehetne meg a rendkívül motivált vásárlóktól! 76 látogatás jobb, mint a nem látogatás.

ha készen áll arra, hogy többet fektessen be a digitális marketingbe, törekedjen arra, hogy elegendő pénzt költsön ahhoz, hogy a Facebook hirdetésmegjelenítő rendszere gyorsabban teljesítse a tanulási fázist.

facebook ads meme with dicaprio

a Facebook-nak körülbelül 50 optimalizálási eseményre van szüksége a tanulási szakasz befejezéséhez, tehát ha CPC-re optimalizál, a heti költségvetésének 50 x 0,39 USD = 19,5 USD körül kell lennie. Ne feledje, hogy ez a számítás a Facebook kattintásonkénti átlagos költségén alapul, így a saját eredményei változhatnak – lehet, hogy többet kell költenie.

végül mindig tisztában kell lennie a hirdetések hatékonyságával, és ennek megfelelően módosítania kell a hirdetési kiadásokat. Ehhez kiszámíthatja az ügyfélszerzési költséget (CAC). Egyszerűen szólva, a CAC megmutatja, hogy mennyibe kerül egy ügyfél megszerzése.

facebook hirdetési költési mém

például, ha havonta 50 dollárt költöttél a Facebook hirdetésekre, és 20 ügyfelet szereztek neked, a CAC 50 dollár elosztva 20 = 2,5 dollárral. Ha úgy látja, hogy továbbra is nyereséges ebben az ütemben, növelheti Facebook hirdetési kiadásait, hogy több eladást érjen el.

hogyan számolja ki a hirdetésenkénti költséget a Facebook-on?

nem igazán kell manuálisan kiszámítania a mutatókat, mivel a Facebook Ads Manager ezt megteszi az Ön számára. Ha azonban szeretné tudni, hogyan készülnek a számítások, itt vannak a fő mutatók, amelyek segítenek megérteni a Facebook hirdetési költségeinek kiszámítását.

eredményenkénti költség

eredményenkénti költség megmutatja, hogy mennyire költséghatékonyan érte el hirdetési céljait. Használja a különböző hirdetési kampányok teljesítményének összehasonlítására és a legjobb Facebook-hirdetések skálázására, hogy több eladást érjen el.

az eredményenkénti költségünk kiszámításához ossza el a kiválasztott időszakban elköltött teljes összeget az eredmények számával.

a másik két mutató, amely érdekelheti, a CPM (1000 megjelenítésenkénti költség) és a CPC (kattintásonkénti költség). Ezek a leggyakrabban használt ajánlattételi lehetőségek.

CPM

CPM azt mutatja, hogy mennyit költött 1000 megjelenítésre. A legjobb a márka ismertségének növelésére.

a CPM kiszámításához ossza el a hirdetési kampányra fordított összeget a megjelenítésekkel, és szorozza meg az eredményt 1000-rel.

ha például 60 dollárt költött és 10 000 megjelenítést kapott, a CPM értéke 6 dollár.

nézze meg cikkünket a 9 Ways Shopify áruház tulajdonosai csökkenthetik a Facebook CPM-et, hogy jövedelmezőbbek legyenek.

CPC

CPC megmutatja, hogy mennyibe kerül egy kattintás. Akkor a legjobb, ha azt szeretné, hogy az emberek rákattintsanak a hirdetéseire, és meglátogassák az üzletét.

a CPC kiszámításához ossza el a hirdetésre fordított teljes összeget linkkattintásokkal.

5 ways hogyan csökkentse a Facebook hirdetési költségek

most, térjünk a jó dolog, hogy bárki, aki szüksége van, hogy futtatni Facebook hirdetések törődik. Az alábbi részben öt tippet talál a Facebook-hirdetések költségeinek csökkentésére.

válassza ki a megfelelő kampánycélt

új hirdetési kampány létrehozásakor először meg kell választania a marketingcélt. Ez a lépés döntő fontosságú, ezért ne csak kattintson arra, ami rendben van.

a biteable kísérlete kimutatta, hogy egy rossz kampánycél akár 4238% – kal is növelheti a Facebook hirdetési költségeit!

ahhoz, hogy a hirdetési dollárt okosan használja, alaposan gondolja át, mit szeretne elérni. Szeretné, hogy a célközönség megismerje márkáját, vagy azokat az embereket célozza meg, akik készek vásárolni? Minden cél érvényes, csak be kell illesztenie a marketing csatornájába.

a klasszikus digitális marketing csatornának három fő szakasza van: tudatosság, megfontolás és konverzió. A Facebook különböző kampánycélokat kínál e szakaszok mindegyikéhez.

 facebook hirdetések kampánycélok
  1. tudatosság-amikor a célközönség még nem tud rólad.

az Ön feladata, hogy kezdeti érdeklődést szerezzen a márkája iránt. Azt szeretné, ha hirdetéseit a lehető legtöbb ember látná. Ezért kell törekednie a márka ismertségére vagy a célok elérésére.

ha az alkalmazástelepítéseket választaná, és olyan embereket célozna meg, akik még nem ismerik a márkáját, akkor nem érne el jó eredményeket, mivel egyszerűen túl korai, hogy ezek az emberek telepítsék az alkalmazást. Csak néhány közülük konvertálna, és pazarolná a hirdetési pénzét.

  1. megfontolás – amikor a célközönség tudja, hogy létezel, és értékeli árait és termékjellemzőit a versenytársakkal szemben.

ebben a szakaszban olyan célokat kell választania, mint a forgalom, hogy potenciális vásárlóit a termékoldalaira vagy üzeneteire vezesse, hogy kapcsolatba léphessen velük és információkat szolgáltasson. Tudjon meg többet a Facebook Messengeren keresztül értékesíthető legfontosabb marketingstratégiákról itt.

  1. konverzió – amikor a célközönség gondolkodik vásárol tőled.

ez a tölcsér utolsó szakasza, ahol a legkevesebb ember van, de nagyon érdekli őket a márkád. A hirdetési költségkeret maximális kihasználásához válassza a Konverziók lehetőséget kampánycélként.

a közönség szűkítése

a széles közönségek jobb elérési mutatókat generálnak, de a konverziós arányok is alacsonyabbak lesznek. Nincs értelme megpróbálni olyan emberek elé kerülni, akik nem érdekelnek téged, különösen akkor, ha a Facebook robusztus célzási lehetőségeket kínál.

facebook ad meme

a konkrét célközönségek általában jobb eredményeket hoznak, mint a széles célközönségek, mert hirdetései relevánsabbak a jól megcélzott közönség számára. Ennek eredményeként kevesebb pénzt pazarol a nem hatékony hirdetésekre.

  1. ha az üzlet még új, használja a Core Audiences-t az ideális ügyfelek meghatározásához.
  2. ha már forgalmat és eladásokat ért el, használja a Custom Audiences alkalmazást azoknak az embereknek az újracélzására, akik elhagyták a kocsijukat, vagy ösztönzik az ismételt vásárlást.
  3. végül használja a hasonmás közönséget, hogy megtalálja a legjobb ügyfeleihez hasonló embereket.

figyelje meg a hirdetés relevanciáját

facebook mikroszkóp alatt

a Facebook egyértelműen kijelenti, hogy “a relevánsabb hirdetések kevesebbe kerülnek, és több eredményt látnak.”

hogyan lehet tudni, hogy a hirdetések relevánsak-e? Ellenőrizze A Hirdetés Relevanciájának Diagnosztikáját.

Ad Relevance Diagnostics értékeli a hirdetések minőségét, elkötelezettségi arányát és konverziós rangsorolását, hogy megállapítsa, relevánsak-e a célközönség számára.

a hirdetés-relevancia-diagnosztika megtalálható a Hirdetéskezelőben, a teljesítmény oszlopban, vagy manuálisan is hozzáadhatja őket, ha egyéni oszlopbeállításokat használ.

csökkentse a hirdetés gyakoriságát

a hirdetés gyakorisága az a becsült szám, ahányszor az egyes személyek látták a hirdetést.

ajánlott a hirdetési gyakoriságot 3 alatt tartani. Ha a szám magasabb, akkor azt kockáztatja, hogy túlterheli potenciális ügyfeleit, és hirdetésfáradási problémákba ütközik.

egy nő egy macbook

más szóval, az emberek megunják a hirdetéseket, és nem válaszolnak rájuk. A hirdetési költségek növekedni fognak, és az eredmények is rosszabbak lesznek.

a hirdetés gyakoriságát a hirdetésjelentés “frekvencia” oszlopában ellenőrizheti.

a hirdetés gyakoriságának csökkentéséhez forgassa el a hirdetési hirdetéseket. Vagy folyamatosan módosíthatja a hirdetés vizuális vagy üzenetküldési. Még egy szöveges átfedés hozzáadása vagy a különböző értékjavaslatokról való beszélgetés is nagy változást hozhat. Szüksége van néhány ötletre? Nézze meg a 30+ Facebook hirdetési példa listáját, hogy ihletet kapjon.

automatizálja a Facebook hirdetéskezelését

végül, ha úgy érzi, hogy a Facebook-hirdetések kezelése kissé túl sok, különösen, ha vállalkozásának más részeit kell kezelnie, gondoljon a Facebook-hirdetések automatizálására.

az olyan alkalmazásokkal, mint a sixads, futtathatja Facebook-hirdetéseit autopiloton.

gondolj csak bele. Néhány perc alatt beállíthatja hirdetéseit, és nincs szüksége semmilyen tudásra a Facebook hirdetésekről. Egyszerűen jóvá kell hagynia a személyre szabott hirdetési látványokat, a közönség célzását és a szöveget.

ez az! Továbbra is gondoskodhat vállalkozása többi részéről, miközben fejlett algoritmusaink nagy teljesítményű hirdetéseket futtatnak az Ön számára, minimalizálva a Facebook hirdetési költségeit.

az E-áruházak ebben az évben nagy pénzt fognak keresni.

meg tudod csinálni is.

meg tudod csinálni is.Facebook facebook facebook hirdetések ár VS.Instagram hirdetések ár

neon facebook arcade játék

több tanulmány azt sugallja, hogy a Facebook hirdetések olcsóbbak, mint az Instagram hirdetések.

az Agorapulse például egy kísérletet végzett, amelyben két Facebook és Instagram osztott tesztet futtattak. A hirdetések elhelyezésük kivételével azonosak voltak. Megállapították, hogy a Facebook-hirdetések átlagos kattintásonkénti költsége (CPC) 42,86% – kal alacsonyabb volt, mint az Instagram-hirdetések. Ez azonban nem azt jelenti, hogy csak a Facebook hirdetésekre kell összpontosítania, mivel ezek általában olcsóbbak.

bár gyakran drágábbak, az Instagram-hirdetések általában magasabb elkötelezettségi arányt mutatnak, mint a Facebook-hirdetések, a platform nagyon vizuális jellegének köszönhetően. Ez különösen igaz a ruházati iparra, amint azt a Dunk Basketball csapatának ez a példája megmutatta. Instagram hirdetési kampányaik 12x leadet és értékesítést generálnak a Facebook hirdetésekhez képest.

mégis, ezeket a számokat egy csipet sóval kell venni, és mindig gondolj magadra. Végül nem a Facebook és az Instagram közötti választásról van szó, hanem arról, hogy megtanulják, hogyan kell mindkét platformot a leghatékonyabb módon használni az Ön vállalkozása számára.

a sixads segítségével a Facebook, az Instagram és a Google ads autopiloton futtatható. Nyerő stratégiáink megtalálják a legjobb célzást az egyes hirdetési csatornákhoz. Idővel látni fogja, hogy melyik platform hozza meg a legjobb eredményeket, és magabiztosan növelheti hirdetési kiadásait.

GYIK

mennyibe kerül a Facebook hirdetése 2022-ben?

a Facebook hirdetési költségei nagyban függnek az iparágtól, a kampány céljától és sok más tényezőtől. A Facebook-hirdetések azonban általában 0,50-2,00 dollárba kerülhetnek kattintásonként. A Wordstream szerint az átlagos kattintásonkénti költség (CPC) a Facebook-hirdetésekben minden iparágban 1,72 dollár.

mennyibe kerül egy Facebook hirdetés naponta?

ha kisvállalkozás tulajdonosa vagy, és nem tudsz nagy költségvetést rendelni a Facebook hirdetésekhez, de még mindig el akarod kezdeni a hirdetések futtatását, napi 1 dollárt költhetsz, és hatással lehet a vállalkozásodra. Ahogy egyre több ügyfelet szerez, fokozatosan növelje napi hirdetési kiadásait az eladások skálázása érdekében.

mi a Facebook hirdetések minimális költségvetése?

amíg elegendő költségvetést különít el az optimalizálási eseményhez, nagyon kis költségvetéssel futtathatja Facebook-hirdetéseit. Például, ha azt szeretné, hogy a Facebook díjat számítson fel a megjelenítésekért (CPM), akkor a napi költségkeretekért napi 1 dollárral futtathatja hirdetéseit. Ha a költségkeret-ajánlati stratégiát használja, akkor a napi költségkeretnek legalább a költségkeret összegének ötszörösének kell lennie. Tehát, ha 3 dolláros költségkorlátot állít be, a napi költségvetésnek legalább 15 dollárnak kell lennie.

mi a Facebook hirdetési költségkorlátja?

a Cost cap megmondja a Facebook-nak, hogyan szeretne licitálni a hirdetési aukción. Ha beállítja a költségkorlátot, akkor átlagosan annyi pénzt ad a Facebook-nak, amely alatt licitálás közben szeretne maradni. Például, ha vásárlásokra optimalizál, dönthet úgy, hogy a költségkorlátot az eladásonkénti maximális költségként állítja be, amely továbbra is profitot hoz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.