Redaktørens notat: Dette er et gjentakende innlegg, jevnlig oppdatert med ny informasjon og tilbud.

«Dyreste dag noensinne … til neste gang» var et slagord jeg så på flere foreldres t-skjorter På Walt Disney World. Som det fremgår av det som skrives ut på en rekke T-skjorter, er det en ganske akseptert tro på at en tur Til Disney er dyr. Og ja, mellom park billetter, losji, suvenirer og servering, En Disney World tur kan raskt bli svært dyrt. Men Det er også mulig å besøke Disney World på et budsjett.

det er mange måter en budsjettreise kan tolkes på. Tross alt, «budsjett» til en kan fortsatt være kostbar til en annen. Men i forbindelse med dette eksperimentet ba Tpg-direktør For reiseinnhold Summer Hull meg om å besøke Disney World på et budsjett mens jeg fortsatt kjøpte En en-dagers parkbillett, bodde i to netter På En Verdi Disney resort og spiste tre måltider om dagen på relativt billige Disney World-restauranter.

som sådan handler denne historien ikke om den absolutt billigste måten Å besøke Disney World på. I stedet, det er en der vi målbevisst besluttet å skjære utgifter uten å forlate ‘ Disney boble. Så i denne historien vil jeg beskrive hvordan jeg nylig besøkte Disney World i ca 48 timer på et budsjett. På den måten diskuterer jeg hvor mye jeg brukte og noen poeng der jeg kunne ha gjort forskjellige valg for å redusere utgiftene mine ytterligere.

Få de siste poengene, miles og reisenyheter ved å registrere DEG FOR tpgs gratis daglige nyhetsbrev.

Transport mellom flyplassen og feriestedet

Disneys Magiske Ekspressbuss
Disneys Magiske ekspressbuss. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Plukk opp området For Disney World 'S Magical Express bus
Resort venteområde For Disney’ S Magical Express bus. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disneys Magiske Ekspressbuss
Disneys Magiske ekspressbuss (Bilde Av Katie Genter/The Points Guy)
Disney World 'S Magical Express bus
Ombord Disney’ S Magical Express bus (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Kø For Disney Worlds Magiske Ekspressbuss på flyplassen
flyplass kø For Disneys Magiske Ekspressbuss (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Kø For Disney World Magisk Ekspressbuss på flyplassen

For denne turen fløy jeg til Orlando International Airport (MCO). Og siden jeg bodde På En Disney resort, var jeg i stand Til Å ta Disney ‘ S Magical Express Service mellom Orlando International Airport og min resort uten ekstra kostnad.

jeg reserverte Min Magical Express-tur på forhånd via et nettskjema etter å ha bestilt flyreisene mine. Men Dessverre, Disney vil bare tilby denne tjenesten gratis for gjester som ankommer Før Jan. 1, 2022. Etter dette punktet må gjestene bruke andre betalte metoder som rideservice, Mears Connect eller leiebil for å nå feriestedet. I fremtiden Vil Mears Connect-alternativet koste $16 hver vei for voksne og $13,50 hver vei for barn.

Relatert: Hvor mye koster en Walt Disney World ferie?

til tross for å høre historier om lange linjer og betydelige ventetider for En Magisk Ekspressbuss, var jeg på en buss innen seks minutter etter å få min sjekket bag. Og bussen forlot flyplassen bare 24 minutter etter at jeg gikk om bord (jeg var en av de første passasjerene til å gå ombord på bussen min). Etter å ha stoppet på to Andre Disney-feriesteder, nådde bussen inngangen til feriestedet mitt bare 47 minutter etter å ha forlatt flyplassen.

da det var på tide å forlate Disney to dager senere, spurte jeg i resepsjonen for Et Magisk Ekspressavgangsbrev som noterte min busstid. Jeg hadde sett disse brevene hengende fra andre gjesters dører dagen før, men ingen brev var på døren min. Så jeg antok at det kunne være et problem med min returbuss. Men agenten skrev raskt ut et brev som viste at jeg ville forlate feriestedet klokka 6: 15 for min 9:25 Spirit Airlines-flytur.

Min Magiske Ekspressbuss ankom feriestedet klokka 6:15 med bare fire andre gjester om bord. Jeg antok at bussen ville stoppe på mange andre skianlegg på vei til flyplassen, men det stoppet bare På Disney Yacht Club Resort før du fortsetter til flyplassen.

Kostnad for transport mellom flyplassen og feriestedet: Ingen

Bor På Et Disney World value resort

Buss transportområde På Disneys All-Star Movies Resort
Buss transportområde På Disneys All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter i Nærheten Av Disney 'S All-Star Movies Resort
Restauranter i Nærheten Av Disney' S All-Star Movies Resort
101 Dalmatinere bygning På Disneys All-Star Movies Resort
«101 Dalmatinere» bygningen På Disneys All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Toy Story-bygningen På Disneys All-Star Movies Resort
«Toy Story»-bygningen På Disneys All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
«Toy Story» – bygningen På Disneys All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Elsker Bug bygning På Disneys All-Star Filmer Resort
Elsker Bug bygning På Disneys All-Star Filmer Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Selvbetjent vaskeri På Disneys All-Star Movies Resort
Selvbetjent vaskeri På Disneys All-Star Movies Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

TPG ville ha meg til å bo på stedet På En Walt Disney World resort for denne turen for å hjelpe med en epler-til-epler sammenligning for andre historier. Så jeg plukket den minst kostbare feriestedet for mine datoer: Disneys All-Star Movies Resort. Dette feriestedet er En Av Disney Worlds verdi alpinanlegg og vi har sett priser dip så lavt som $100 per natt i det siste. Men på min sommer reisedatoer koster det $206,57 per natt(inkludert skatter og avgifter). Min to-netters opphold koster $413,14, som er mer enn 61% av mine totale utgifter I Orlando for denne turen.

Relatert: 6 måter å bruke en autorisert Disney vacation planner vil forbedre turen

Losji er utvilsomt et område hvor jeg kunne ha kuttet kostnader hvis målet mitt var å holde kostnadene så minimal som mulig. For eksempel kunne jeg har bodd på en av De beste punktene hoteller I Nærheten Av Disney World. Eller jeg kunne ha bestilt et billig hotell i nærheten. Men, ved å bo på Stedet På En Disney resort, jeg lagret på flyplassen transport Med Disneys Magical Express. Og jeg sparte tid og penger på park transport Med Disneys bussystem.

jeg likte Også Disney-tema på hotellet mitt, og jeg måtte ikke forlate Disney-boblen i 48 timer. Så, det er verdt å vurdere om å splurge litt på En Av Disneys verdi skianlegg selv når du besøker Disney World på et budsjett.

Kostnad for to netter På Disneys All-Star Movies Resort: $413.14

Komme Seg Rundt Disney World på et budsjett

Walt Disney World Swan Hotel
Ferge går Av Walt Disney World Swan Hotel. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Buss transportområde På Disneys All-Star Movies Resort
Disney bus terminal
Buss transport område På Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney bus terminal På All-Star Movies
Buss transportområde På Disneys All-Star Movies Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
En Disney buss med ståplasser bare
det var ståplasser bare på denne bussen Fra Disneys All-Star Movies Resort Til Magic Kingdom. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney World ferry
en ferge På Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Ombord en ferge Til Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney buss
Disney buss går På En Disney resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney buss directory
Disney World buss directory (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney world buss
En Disney World buss. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

Disney World har et omfattende transportnettverk bestående av busser, ferger, monorails og gondoler. Så, du kan vanligvis gå direkte mellom Disney resort Og Disney World fornøyelsesparker, badeland Og Disney Springs. Og hvis du vil gå mellom to skianlegg, kan du vanligvis gjøre det med bare en tilkobling.

Relatert: 19 feil å unngå På Walt Disney World

jeg brukte Bare Disneys transportnettverk for å komme seg rundt under oppholdet mitt. På Min Magic Kingdom-dag var jeg bekymret for at jeg ikke ville komme til parken tidlig nok til å slå folkemengdene. Men jeg fanget Den Andre Magic Kingdom-bussen om morgenen fra feriestedet mitt (ca 72 minutter før parken åpnet) og var blant de første gjestene som kom inn i parken.

som en av de første gjestene skyndte jeg meg til Det populære Seven Dwarfs Mine-Toget og red etter bare en 12-minutters ventetid (ventetiden toppet 60 minutter hver gang jeg sjekket resten av dagen). Best Av Alt, Disney gjester kan bruke Disney transport network for uten ekstra kostnad.

Kostnad for å komme Seg Rundt Disney:Ingen

Maksimere park tid

Gjester I Disney World 'S Magic Kingdom
Gjester I Disney World’ S Magic Kingdom. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Gjester I Disney World’ S Magic Kingdom (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Linje For Space Mountain
Gjester som venter i kø For Space Mountain (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Gjester I Disney World 'S Magic Kingdom
Gjester I Disney World’ S Magic Kingdom (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter i Nærheten Av Adventureland At Disney World ' S Magic Kingdom
Gå Inn I Magic Kingdom Eventyrland (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Gjester som går til Disney World 'S Magic Kingdom security
Gjester som går Til Disney World’ S Magic Kingdom security (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Gjester som går til Disney World 'S Magic Kingdom inngang
Gjester som går Til Disney World’ S Magic Kingdom inngang (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Gjestene får endelige bilder etter Magic Kingdom stengt for natten
Gjester får endelige bilder etter At Magic Kingdom er stengt for natten (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

FOR denne turen ba TPG meg om å kjøpe en en-dags, en-park billett. Prisene varierer litt dag til dag basert på etterspørsel, men denne billetten koster $140,58 etter skatter og avgifter for mitt 19.juli besøk. Dette er mye for en person å besøke en temapark for en dag, så du kan oppleve at en flerdagsbillett gir bedre totalverdi hvis budsjettet ditt kan håndtere ekstrakostnaden.

og hvis Du er Bosatt I Florida, kan du kanskje ha en overraskende billig tre-eller fire-dagers en-parkbillett.

Relatert: Disney World uten barn: 9 måter å nyte en voksen tur Til Disney

Men for denne turen kunne jeg bare besøke en park for en dag. Så jeg bestemte meg for Å besøke Disney ‘ S Magic Kingdom. Jeg kom til parken rundt 8 am (en time før den offisielt åpnet) og til slutt igjen på 10: 45 pm den kvelden (ca 45 minutter etter park lukking). Jeg logget 21.066 trinn (8.92 miles) I Magic Kingdom under min lange dag.

Selv Om Disney-ansatte ikke lot gjester inn i De enkelte Magic Kingdom-landene til den offisielle 9 am parkens åpningstid, betydde min tidlige ankomst at jeg var en av de første gjestene I Fantasyland. Å være blant de første gjestene tillot meg å ri De Syv Dvergene Mine Tog med minimal ventetid og besøke Haunted Mansion, Peter Pan Fly Og Big Thunder Mountain Railroad med beskjedne venter før parken fylt opp med gjester for dagen.

Ankommer Tidlig Til Magic Kingdom
jeg kom Inn I Magic Kingdom nesten en time før den offisielle åpningstiden. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Venter på land å åpne
Venter På Disney å åpne om morgenen. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Venter På Disneys land å åpne om morgenen. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disneys Hjemsøkte Herskapshus
Disneys Hjemsøkte Herskapshus. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disneys Big Thunder Mountain Railroad
Disneys Big Thunder Mountain Railroad. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disneys Big Thunder Mountain Railroad (Bilde Av Katie Genter/The Points Guy)
Lang kø For Disneys Big Thunder Mountain Railroad
Lang kø For Disneys Big Thunder Mountain Railroad (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

jeg fylte den travle midt på dagen med lunsj, gratis pin trading og opplever noen av de mindre populære attraksjonene, gjelder også:

• Mad Tea Party
  • Sveitsisk Familie Treehouse
  • Liberty Square Riverboat
  • Walt Disneys Fortryllende Tiki Room
  • Mickey ‘ S PhilharMagic
  • «det er en liten verden»
  • Walt Disneys Karusell Av Fremgang
  • tomorrowland transit authority peoplemover
Mad Tea Party
Mad Tea Party har ofte ikke lang ventetid. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Liberty Square Riverboat
Liberty Square Riverboat er rolig og gir noen fin utsikt. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Utsikt Fra Liberty Square Riverboat
Utsikt fra Liberty Square Riverboat (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Utsikt Fra Liberty Square Riverboat (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Tomorrowland Transit Authority PeopleMover
jeg behøvde ikke dele kjøretøyet mitt med noen andre gjester på Tomorrowland Transit Authority PeopleMover. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Visninger Fra Tomorrowland Transit Authority PeopleMover
Visninger Fra Tomorrowland Transit Authority PeopleMover (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)
Walt Disneys Karusell Av Fremgang
Walt Disneys Karusell Av Fremgang (Bilde Av Katie Genter / Poengene Guy)
det er en liten verden
Riding gjennom «det er en liten verden»(Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

som gjester begynte å samle for kvelden fyrverkeri, ventet jeg i en 45-minutters linje for Jungle Cruise. Så gikk jeg På Aladdins Magiske Tepper uten ventetid under fyrverkeri og red Pirates of The Caribbean, Under Sjøreisen Til Den Lille Havfruen Og De Mange Eventyrene Til Winnie The Pooh etter at fyrverkeriet var ferdig, alle med minimal ventetid på den tiden av dagen.

Ser fyrverkeri Fra Magiske Tepper Av Aladdin
Ser fyrverkeri Fra Magiske Tepper Av Aladdin (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Pirates Of The Caribbean
Pirates Of The Caribbean hadde ingen vente etter fyrverkeri. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
De Mange Eventyrene Til Ole Brumm
De Mange Eventyrene Til Ole Brumm (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

Kanskje jeg kunne ha lagt til en annen topptur – som Space Mountain eller Splash Mountain – til dagen min med litt mer planlegging og strategi. FOR EKSEMPEL fortalte Tpgs Sommerskrog meg etter at så lenge du er i kø på den offisielle parkens lukketid, får du ri. Så, jeg kunne ha snagged en av disse topp-tier rides på slutten av dagen min. Likevel er jeg fornøyd med 18 Magic Kingdom rides og attraksjoner jeg opplevde på en parkdag uten mye planlegging eller strategi.

Kostnad for min en-dagers Disney-Billett: $140.58

Spise På Disney World på et budsjett

Gaston ‘S Tavern (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Counter service På Gaston’ S Tavern (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter i Nærheten Av Gaston ‘ S Tavern (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Boardwalk Bakeri På Disney ' S Boardwalk
Boardwalk Bakeri På Disney World (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Mobil bestilling På Boardwalk Bakery
Mobil bestill pickup område På Boardwalk Bakery. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney ' S Boardwalk Bakeri
BoardWalk Bakeri. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Pizza butikk På Disneys Boardwalk
Pizza alternativ På Disneys Boardwalk (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Casey ‘S Corner statue (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter I Nærheten Av Casey’ S Corner At The Magic Kingdom (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Meny For Casey ‘S Corner på Magic Kingdom (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Verdenspremiere Mat Domstol På Disneys All-Star Filmer Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter i Nærheten Av Disney’ S All-Star Movies Resort (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Restauranter i Nærheten Av World Premiere Food Court At Disney ‘ S All-Star Movies Resort (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Mat Fra Verdenspremiere Mat Domstol På Disneys All-Star Movies Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

jeg spiste seks måltider På Disney i løpet av mine to dager i Orlando. Gitt, hvis jeg hadde reist på et strammere budsjett, kunne jeg ha laget smørbrød eller fanget Noen Uncrustables for mange av disse måltidene og spart litt penger. Tross alt kan du få dagligvarer levert På Disney World. Men FOR denne turen ville TPG at JEG skulle sjekke ut noen budsjettvennlige Disney World-restauranter i stedet for bare å prøve det absolutt billigste alternativet.

spesielt, Her er hva jeg spiste På Disney:

• Middag På Verdenspremiere Food Court: House-krydret grillet kylling sandwich og frites for $12.83
  • Frokost På Gaston ‘S Tavern: Big warm cinnamon roll for $6.92
  • Lunsj På Jungle Skipper Canteen: Falls family falafel, curried vegetable crew stew og Schweitzer slush for $ 44.81, inkludert tips
  • Middag På Casey’ S Corner: All-biff hot dog og frites for $10.11
  • Frokost På Verdenspremiere Mat Domstol: Mickey-formet vafler barnemåltid for $6.94
  • Lunsj På Boardwalk Bakeri: Skinke og ost sandwich barnemåltid for$7.44

10 måter Å spare penger På En tur Til Disney World

Selvfølgelig kan du også spare penger ved å kjøpe en påfyllbar popcorn-bøtte. Deretter kan du få popcorn påfyll med bøtte for $2 under resten Av Disney-oppholdet. Du kan også spare på drikke kostnader ved å bestille en kopp vann med måltidet i stedet for en brus eller flaske vann.

og du kan bestille barnemåltider på mange restauranter. Jeg prøvde ut to barn måltider under min tur når jeg ikke var sulten nok for en voksen måltid. Og jeg fant måltidene å være overraskende fylling.

Mikke-formet vafler barnemåltid
Mikke-formet vafler barnemåltid fra Verdenspremieren Mat Domstol På Disneys All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Mobil bestilling Fra Verdenspremiere Mat Domstol På Disneys All-Star Movies Resort
Mickey-formet vafler barnemåltid fra Verdenspremiere Mat Domstol På Disneys All-Star Movies Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Skinke og ost sandwich På Boardwalk Bakeri
Skinke Og ost sandwich barnemåltid fra Boardwalk Bakeri (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Skinke og ost sandwich på Boardwalk Bakery
Barnemåltid fra BoardWalk Bakery. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

jeg løp ikke inn i noen problemer da jeg bestilte barnas måltider for meg selv gjennom mobilbestilling På Verdenspremieren Food Court og Boardwalk Bakery. Men et skilt inne I Boardwalk Bakeri (som jeg så da jeg plukket opp måltidet mitt) bemerker at barnas måltider bare er for barn 9 eller yngre.

Nesten halvparten av mine middagsutgifter på denne turen var fra et sittemåltid på Jungle Skipper Canteen. Jeg kunne lett ha kuttet kostnader her ved å hoppe over forrett og drikke (eller ved å hoppe over restauranten helt og spise en teller service måltid).

Curried grønnsak mannskap lapskaus
Curried Grønnsak Mannskap Lapskaus På Jungle Skipper Kantine. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Falls familie falafel
Falls Familie Falafel På Jungle Skipper Kantine. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Jungle Skipper Kantine
Jungle Skipper Kantine (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Schweitzer slush
Schweitzer slush på Jungle Skipper Canteen (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Jungle Skipper Kantine
Bord for En På Jungle Skipper Kantine (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

men, sitte ned i en luftkondisjonerte restaurant for lunsj var en velkommen utsettelse fra en varm, opptatt sommerdag. Denne restauranten er et godt valg hvis du vil kunne ha en roligere, reservert matopplevelse uten å være bundet til en stor meny koster slik Du er På Be Our Guest eller Cinderella ‘ S Royal Table (hver av Dem starter på $62 per person uansett hvor sulten du er). Her kan du bare bestille hva du liker fra menyen med forretter som starter på $9 og forretter som starter på $19.

Og Jungle Skipper Kantinen var faktisk en morsom opplevelse takket være vitser fra serveren min og det interessante temaet i restauranten.

Kostnad for seks måltider På Disney: $89.05

Erstatt tradisjonelle suvenirer med pin-handel

Disney ansatte holder et skjold med pinner
En Disney ansatte med et skjold av pinner. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney pins tilgjengelig for handel i en butikk
Disney pins tilgjengelig for handel i en butikk. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney trading pins
De 10 pinnene jeg startet min tur med. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Fire nye pins jeg fikk gjennom handel. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

Jeg hadde aldri hørt Om Disney pin trading før denne turen. MEN, Tpg Sommer Hull fortalte meg om pin trading og oppfordret meg til å bestille noen billige pins før min tur til handel. Så bestilte jeg en pakke med 10 pins, satt til side mine favoritter og tok resten med Meg Til Magic Kingdom.

midt på dagen besøkte jeg flere steder for å prøve pin trading. På hvert område, jeg fant en bestemt del av butikken der en ansatt tilrettelagt pin trading. I hvert tilfelle var pins på et nummerert brett, og jeg kunne velge opptil to pinner for å handle fra brettet. Den ansatte ville gi meg disse pinnene og jeg ville slippe pinnene jeg ønsket å bytte inn i en kopp eller bin.

jeg prøvde ut pin trading utelukkende for denne historien, men endte opp med å nyte prosessen. Det er en morsom måte å få noen suvenirer å ta med hjem uten ekstra kontantutlegg hvis du allerede har pins å handle. Alternativt kan du bestille noen ganske billig På Amazon på forhånd. Så, spesielt hvis du besøker med barn som vil nyte denne prosessen, kan du kanskje erstatte tradisjonelle suvenirer med pin-handel.

Kostnad for 10 pins å handle: $17.30 (bestilt før min tur)

Plan for forutsigbare, men unødvendige kostnader

Regn På Disney World 'S Magic Kingdom
Regn På Disney World’ S Magic Kingdom. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Vannflaske ved en vannfontene
jeg tok med en vannflaske og elektrolyttabletter. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
regnjakke, hatt og solkrem. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
jeg tok med litt snacks, koffein og ibuprofen til parken i tilfelle jeg trengte dem. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

du kan spare penger på En Tur Til Disney World ved å unngå forutsigbare, men unødvendige kostnader. For eksempel vurdere å bringe følgende elementer med deg for å spare penger:

• Solkrem
  • vannflaske og elektrolytt eller smakstabletter eller pulver
  • kilde til koffein
  • Ibuprofen eller acetaminophen
  • Regnjakke eller poncho
  • bytte av sokker
  • Ikke-Bedervelige snacks, som granola barer og sunburst
  • paraply

jeg tok med alle disse unntatt et par ekstra sokker og en paraply. Men etter at det regnet, jeg oppdaget disse to ekstra elementer ville ha vært nyttig. Hvis du finner deg selv fanget i en veldig forutsigbar ettermiddagsregndusj og må kjøpe en poncho i parken, vil den sette deg tilbake $12. Men hvis du planlegger fremover, kan du enkelt kjøpe en for en dollar eller to andre steder.

Ekstra kostnader på turen min: Ingen

Nyter ikke-park dager

Utenfor losji var min viktigste utgift På Disney World min faktiske parkbillett. Så, en måte å spare penger På En Disney tur er å inkludere ikke-park dager i din reiserute. Ikke-park dager kan bestå av tid på:

• feriestedets basseng
  • En Disney vannpark eller minigolf
  • Andre feriesteder
  • Disney Springs
  • Andre Attraksjoner I Orlando

Relatert: slik kan Du nyte Disney World uten parkbilletter

På min siste to-netters tur, jeg brukte ikke-park tid på min utsjekking Dag. Men det kan være lurt å dedikere hele dager med turen til ikke-park aktiviteter. Det er ikke bare kostnadseffektivt, men å ha en ned dag hjelper deg å ha energi til å maksimere dagene du har i parkene.

du kan til og med maksimere opplevelsen din ved å fly Til Orlando om morgenen på innsjekkingsdagen og avreise Fra Orlando sent på kvelden på utsjekkingsdatoen. For eksempel, min 9:25 pm avgang fra Orlando tillot meg å tilbringe mesteparten av min siste dag avslappende på feriestedet mitt og sjekke ut noen Andre Disney-feriesteder.

på min siste dag utforsket Jeg Disneys All-Star Movies Resort til klokken 11. Jeg trengte bare å være ute av rommet mitt på denne tiden, så jeg kunne ha fortsatt å bruke bassenget og andre fasiliteter til min 6: 15 pm Magisk Ekspressbuss tur tilbake til flyplassen. Men jeg ønsket å bruke tiden til å utforske Noen Andre Disney-feriesteder, så jeg forlot min sjekket pose på pikkolo og tok en buss Til Epcot.

Fantasia basseng På Disneys All - Star Filmer Resort
Fantasia basseng På Disneys All-Star Filmer Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Duck Pond pool På Disney 'S All-Star Movies Resort
Duck Pond pool På Disney’ S All-Star Movies Resort. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Fantasia basseng På Disneys All-Star Filmer Resort
Basseng sitteplasser På Disney 'S All-Star Movies Resort
Basseng sitteplasser På Disney’ S All-Star Movies Resort (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
jeg kunne ha dusjet etter å ha sjekket ut i disse resort dusjer i nærheten av bassenget. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

En gang på Epcot tok jeg en buss til Disneys Animal Kingdom Kidani Village. Disney-gjester som bor på andre feriesteder, går ofte til Kidani Village for å spise På Sanaa, men jeg ville bare se hytta og se dyrene for litt. Det er to dyr utsikt som du kan besøke, hver med personell glade for å snakke om noen dyr du kan se. Dessverre, da jeg gikk midt på en varm sommerdag, så jeg ikke mange dyr ut og om På Kidani Village.

Restauranter I Nærheten Av Disney 'S Animal Kingdom Kidani Village
Restauranter I Nærheten Av Disney' S Animal Kingdom Kidani Village
Restauranter I Nærheten Av Disney ' S Animal Kingdom Kidani Village
(Bilde Flere Bøker Av Katie Genter:)
 Restauranter I Nærheten Av Disney 'S Animal Kingdom Kidani Village
Restauranter I Nærheten Av Disney' S Animal Kingdom Kidani Village
Restauranter I Nærheten Av Disney ' S Animal Kingdom Kidani Village

en biolog ved Kidani Village anbefalte at jeg går over Til Disneys Animal Kingdom Jambo House for å se flamingoer. Så gikk jeg ca 15 minutter langs en sti Til Jambo House. En gang På Jambo House besøkte jeg et synspunkt tilgjengelig gjennom lobbyen og flamingo utsiktspunktet ved bassenget. Jeg så ikke mange dyr i tillegg til flamingoer på grunn av middagsvarmen, skjønt.

Restauranter I Nærheten Av Disney 'S Animal Kingdom Jambo House
Restauranter I Nærheten Av Disney' S Animal Kingdom Jambo House
Restauranter I Nærheten Av Disney ' S Animal Kingdom Jambo House
(Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

Related: hvordan spare penger ved å leie Disney Vacation Club points

etter å ha sett flamingos, tok jeg en buss tilbake Til Epcot og gikk deretter langs en elvebreddebane i 15 til 20 minutter for Å komme Til Disneys Boardwalk. Det er vanligvis mye å gjøre På Disneys Boardwalk, inkludert dans På Atlantic Dance Hall, spille midway spill og se på gateartister. Men, siden jeg besøkte middag, strandpromenaden var relativt stille. Likevel likte jeg å gå på strandpromenaden og spise lunsj På Boardwalk Bakery.

Gangvei Mellom Epcot Og Disney World ' S Boardwalk
Gangvei mellom Epcot og Disneys Boardwalk (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Walt Disney World Swan Hotel
Dance hall På Disney World 'S Boardwalk
Dance hall På Disneys Boardwalk (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney World' S Boardwalk
Disney ‘S Boardwalk (Bilde Av Katie Genter/The Points Guy)
Boardwalk Bakeri På Disney' S Boardwalk
Boardwalk Bakeri På Disney World (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney Boardwalk området
Disneys Boardwalk (Bilde Av Katie Genter / The Poeng Fyr)
Pizza butikk På Disneys Boardwalk
Pizza alternativ På Disneys Boardwalk (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)

jeg likte også å se over innsjøen mot Stranden og Yacht Club. Jeg hadde bodd på Beach Club flere ganger med familien min som barn og elsket bassengene. Så, jeg gikk over Til Beach Club for å ta en rask titt på en av mine favoritt ferie flekker som barn.

Disneys Strand Og Yacht Club Resort
Disneys Strand Og Yacht Club Resort (Bilde Av Katie Genter/The Points Guy)

Etter å ha tatt en bokstavelig spasertur ned memory lane, gikk jeg over Til Walt Disney World Swan Hotel for å spille en runde minigolf På Fantasia Gardens. Jeg hadde planlagt å spille den lunefull Fantasia Gardens kurset. Men den tilstøtende Fantasia Fairways kurset var mye mindre overfylt, så jeg valgte sine sandfeller, vannhindre og skrånende greener. Jeg hadde det gøy, men vil trolig vente På Fantasia Gardens kurset hvis jeg kom tilbake siden det ville være mer unikt Disney.

Disney World 'S Fantasia Gardens
Disneys Fantasia Gardens (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)
Disney World' S Fantasia Fairways Minigolfbane
Disney World 'S Fantasia Fairways Minigolfbane
Disney’ S Fantasia Fairways minigolf (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)
Disney World ' S Fantasia Fairways Minigolfbane
Disney ‘S Fantasia Fairways mini golf (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)
Disney World' S Fantasia Fairways Minigolfbane
Disney ‘S Fantasia Fairways minigolf (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)
Disney World' S Fantasia Fairways Minigolf
Disney ‘ S Fantasia Fairways minigolf (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney World 'S Fantasia Fairways Minigolfbane
Disney’ S Fantasia Fairways minigolf (Foto Av Katie Genter/The Points Guy)

Etter etterbehandling min 18 hull av mini-golf, jeg gikk til fergekaien i Nærheten Av Swan Hotel og tok neste ferge tilbake Til Epcot. Jeg likte den korte fergetur og fant meg selv angrer på at jeg ikke har tid til å prøve ut monorail under denne turen. Tross alt trengte jeg å ta en buss Fra Epcot tilbake til Disneys All-Star Movies Resort i tide for Min Magiske Ekspressbuss til flyplassen.

Disney World ferry dock
Disney World ferry dock nær Swan Hotel (Bilde Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney World ferry
Ombord en ferge Til Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
en ferge På Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)
Disney bus terminal
Buss transport område På Epcot. (Foto Av Katie Genter / The Points Guy)

jeg passer mye moro inn i min ikke-park dag. Men gitt mer tid, ville jeg ha besøkt Disneys Polynesian Village Resort, Disneys Fort Wilderness Resort Og Disney Springs.

Kostnad for ekstra aktiviteter: $14.91

Bunnlinjen

et besøk Til Disney World er sjelden billig med mindre du bor i nærheten og har et årlig pass som du virkelig maksimerer. Men som min erfaring viser, er det sikkert mulig å besøke Disney på et budsjett og fortsatt ha det bra. Og selv om jeg trodde en to-netters tur ville føles for kort, tillot min senflyvning når Jeg forlot Orlando meg å tilbringe mesteparten av avreisedagen min.

som sådan ville jeg ikke nøle med å anbefale en to-netters tur hvis det er alt budsjettet ditt kan håndtere. Men jeg vil foreslå å ankomme tidlig på innsjekkingsdagen og avreise sent på utsjekkingsdagen. Ved å gjøre dette, kan du tilbringe disse dager resort hopper eller slapper av på feriestedet. Du kan til Og med innløse World Of Hyatt-poeng for et rom På Hyatt Regency Orlando Airport ved ankomst-eller avreisedato, slik at du virkelig kan bruke opp alt tilgjengelig dagslys På Walt Disney World uten å legge til noen kontantkostnader for oppholdet ditt.

Utvalgt bilde Av Katie Genter / The Points Guy.

Delta SkyMiles® Platinum American Express-Kort

Tjen 50 000 bonus miles og 5 000 Medallion® Kvalifiserings Miles (MQMs) etter at du har brukt $2000 i kjøp på ditt nye kort i de tre første månedene av kortmedlemskap. I TILLEGG kan du tjene opptil $100 tilbake i kontoutskriftskreditter for kvalifiserte kjøp på AMERIKANSKE restauranter i de tre første månedene av kortmedlemskapet.

med Statusforhøyelse, tjen 10 000 Medaljongkvalifikasjonsmiljø (Mqm) etter at du har brukt $ 25 000 i kjøp På Kortet ditt i et kalenderår, opptil to ganger i året som får deg nærmere Medaljongstatus. Tjen 3X Miles på Delta kjøp og kjøp gjort direkte med hoteller, 2X Miles på restauranter og PÅ amerikanske supermarkeder og tjen 1X Mile på alle andre kvalifiserte kjøp. Vilkår Gjelder.

Søk Nå

Flere ting Å Vite

• Tjen 50 000 Bonus Miles og 5 000 Medallion® Kvalifiserings Miles (MQMs) etter at du har brukt $2000 i kjøp på ditt Nye Kort i de første 3 månedene.
  • i tillegg kan du tjene opptil $100 tilbake i kontoutskriftskreditter for kvalifiserte kjøp på AMERIKANSKE restauranter med kortet ditt innen de første 3 månedene av medlemskapet.
  • Tjen opp til 20 000 Medaljongkompetansemil (Mqm) med Statusforhøyelse® per år. Etter at Du har brukt $25.000 i kjøp På Kortet ditt i et kalenderår, kan du tjene 10.000 MQMs to ganger per år, og få deg nærmere Medaljongskortet Status. Mqm brukes til å bestemme Medaljong® Status og er annerledes enn miles du tjener mot flyreiser.
  • Tjen 3X Miles på Delta kjøp og kjøp gjort direkte med hoteller.
  • Tjen 2X Miles PÅ restauranter over hele verden, inkludert takeaway og levering og PÅ amerikanske supermarkeder.
  • Tjen 1X Miles på alle andre kvalifiserte kjøp.
  • Motta et Innenlands Hovedhyttebevis hvert år ved fornyelse av Kortet ditt. * Betaling av offentlige pålagte skatter og avgifter på ikke mer enn $ 75 for tur-retur innenlandsflyvninger (for reiseruter med opptil fire flysegmenter) kreves. Bagasjeavgifter og andre restriksjoner gjelder. Se vilkår og betingelser for detaljer.
  • Nyt din første innsjekkede bagasje gratis på Delta-flyvninger.
  • Gebyrkreditt For Global Entry Eller Tsa Pre✓ ®.
  • Nyt en eksklusiv pris på $39 per person per besøk for å gå inn I Delta Sky Club® for deg og opptil to gjester når du reiser på En Delta-flyvning.
  • Ingen Utenlandske Transaksjonsgebyrer.
  • $ 250 Årlig Avgift.

N / A

Anbefalt Kreditt
Utmerket / Bra

Vilkår og begrensninger gjelder.Se priser & avgifter.

Redaksjonell Ansvarsfraskrivelse: Meninger uttrykt her er forfatterens alene, ikke de av noen bank, kredittkortutsteder, flyselskaper eller hotellkjede, og har ikke blitt gjennomgått, godkjent eller på annen måte godkjent av noen av disse enhetene.

Ansvarsfraskrivelse: Svarene nedenfor er ikke gitt eller bestilt av bankannonsøren. Svarene er ikke gjennomgått, godkjent eller på annen måte godkjent av bankannonsøren. Det er ikke bankannonsørens ansvar å sørge for at alle innlegg og/eller spørsmål blir besvart.