Sommerferier for meg gir mange muligheter til å bli involvert i en rekke ting jeg har lyst til å gjøre. Det minner meg alltid om at helligdager er mer nyttige når du bruker dem riktig ved å gjøre noe godt.

Kort Og Lang Essay Om hvordan Jeg Brukte Min Sommerferie

Essay 1 (250 Ord ) – Jeg Tilbrakte Min Sommerferie I Å Lære Gitar

Innledning

Hvert år før de avsluttende eksamenene kommer over, liker jeg å planlegge for de tingene jeg ville gjøre under sommerferien. Gone sommerferier, jeg gjorde et parforpliktelser til meg selv, og jeg er mer enn glad for at jeg stakk til dem.

Jeg Brukte Min Sommerferie – LearningGuitar

jeg hadde alwayswanted å spille gitar. Instrumentet har alltid fanget min fancy og issnoe som jeg alltid hadde ønsket å eie. Etter eksamen, jeg ba min farfor å kjøpe meg en gitar som han veldig pleasingly akseptert. Neste, jeg sluttet amusic klasse; heldigvis, det var en musikklærer I samme lokalitet Ilive. Hver eneste dag i ferien gikk jeg til musikklassen for å lære gitar. Ikke en eneste klasse jeg savnet. Jeg må tilstå at å spille gitarprofessionally er ikke lett; likevel, jeg likte det som det var en lidenskap.

Forberedelse På Forhånd

Bortsett fra å spille gitar jeg også forberedt for den kommende akademiske økten. Jeg hadde allerede kjøpt bøkene på forhånd og studert i et par timer hver dag. Selv om det var ingen tvang på når du skal studere, jeg foretrukket når som helst i løpet av formiddagen som det var stort sett ganske. Jeg planla det på en slik måte at jeg får litt tid til å spille etter musikklassen.

Konklusjon

Sommerferier er en del av skoleplanen. Ferier kommer hvert år, det som er viktig er hvordan du bruker dem. Jo mer nyttig du tilbringer ferien, jo mer glad og innhold du ville være.

Essay 2 (400 Ord) – Jeg Tilbrakte Sommerferien Min På Å Besøke Min Innfødte Landsby

Innledning

Alle av oss tilbringer sommerferier med å gjøre det vi elsker mest. Noen liker å bare spille hjemme, mens andre foretrekker å trå ut fra rammen av sine hjem. Jeg tilhører den andre typen. Jeg tilbrakte min siste sommerferie i min hjemby og er mer enn glad for at jeg gjorde.

Jeg Tilbrakte Min Sommerferie – Besøker MyNative Landsbyen

min innfødte landsbyen er ganske langt fra byen. Det er en fem timers reise med tog gjennom landsbyens landskap. Mine besteforeldre bor der og min bestefar tar vare på feltene og produserer. Jeg var noen gang spent på å besøke min landsby for mer enn en grunn. Luften er ren og hele miljøet er så mye avslappet i landsbyene som gjør at du glir umiddelbart inn i komfortsonen.

jeg tilbrakte mesteparten av tiden, besøkte felt med bestefaren min og lærte av ham om avlinger og årstidene de produseres i. Jeg har også spilt mye med mine landsby venner. Det var rutine hver kveld for å lytte til en historie fra min bestemor og synke til å sove.

Møte Gamle Venner Og Lage Nye

når jeg er i landsbyen, sparer jeg ikke tid til å møte mine gamle venner. Etter å ha nådd thevillage, og møte mine besteforeldre, jeg umiddelbart satt ut for å samle gamlevenner. De visste om min ankomst gjennom ord og munn og var expectingme når som helst. Det var så godt å se dem etter så lang tid. Det beste var at de også hadde sommerferie, noe som medførte at vi kunne spille for så lenge vi vil.

det var virkelig morsomt å leke med gamle venner. Som det var høytiden, noen av mine venners fettere var også der som ga meg en mulighet til å få nye venner. Da vi ble lei av å spille, snakket vi om livet vårt og skolen. Denne samtalen som vi gjorde hjalp meg mye i å forstå problemene mine landsby venner. Jeg håper at jeg en dag vil kunne hjelpe dem og være en sann venn. Jeg møtte også foreldrene til vennene mine og ble overveldet av kjærligheten jeg fikk.

Konklusjon

Å Besøke landsbyen min for å tilbringe sommerferien var den beste avgjørelsen jeg tok, og jeg er glad for at jeg tok den. Jeg brukte ikke bare ferien min lykkelig, men lagde også nye minner. Det var en fantastisk opplevelse og hadde meg følelsen innhold endelig.

Essay Om Hvordan Jeg Tilbrakte Min Sommerferie

Essay 3 (600 Ord) – jeg gikk På En Skoletur Med Klassekamerater I Sommer

Innledning

jeg elsker sommerferier og har mange planer for det hvert år. Jeg er også ganske sikker på at hver student som meg elsker sommerferie som jeg gjør. Jeg vil dele i essayet, hvordan jeg brukte min siste sommerferie og hvordan den har beriket meg personlig.

En Skoletur Med Klassekamerater

sist sommerferie hadde jeg gått på en skoletur til et fjernt historisk monument, rundt 700 Km fra byen. Westarted tidlig som vi hadde en tidlig morgen tog for å fange. Det var en completeseven dagers tur hjemmefra.

jeg husker at det var seks om morgenen da skolebussen kom for å hente meg. Det virket som om hele verden fortsatt var i søvn, men inne i bussen var et helt annet miljø vitne. Alle var helt våken og glad samt spent. Ingenting kunne slå følelsen av eksamener å komme over og ferien startet. Turen var en ekstra bonus av lykke for alle.

alle klassekameratene mine var til stede på bussen, samt et par lærere, inkludert klasselæreren min. Lærerne snakket med hverandre og barna sang, snakket og lo. Alt i alt, det var et syn å se, og også den lykkeligste momentI har hatt i måneder. Snart kom vi til jernbanestasjonen og gikk ombord påtog.

Læring Og Oppfylle Erfaring

litt før skumringen nådde vi thested. Våre lærere har allerede bestilt rom i et komfortabelt hotell, så viheaded for hotellet så snart vi deborded toget. Neste morgen var vi på sightseeing. Det var et stort palass bygget rundt Det 19. århundreav En Konge. Utformingen av palasset sett fra utsiden var fantastisk.Hver del av det skrek om håndverket som var involvert ibygge et så vakkert kunstverk.

på innsiden var arkitekturen enda vakrere. Til denne dag jeg veldig tydelig husker alle detaljer i glasstaket, malerier og de store dører og vinduer. Det var I alle henseende Et kongepalass. Vi leide en guide så snart vi landet der. Guiden var veldig erfaren og lært. Han fortalte oss om alle detaljer, om stedet og tålmodig besvart alle våre spørsmål.

Etter å ha gått Gjennom palasset Følte Jeg meg veldig glad og hevdet. Det var sannsynligvis den samme følelsen som dufå når du lærer noe nytt. Som om jeg hadde løst et puslespill eller scoret bra ien test. Jeg antar det var fordi jeg lærte så mye om historien til thatplace og menneskene som bygde den.

Mye Moro Og Glede

turen var mye moro som etter turen av stedet ble vi overveldet med gode minner. Vi spilte også i sineksepsjonelt stor hage på hotellet. Jeg elsker utendørs spill og det var apleasure å leke med klassekameratene mine på lyse solfylte dager. Vi spilte kho-kho ogandre spill. Vi hadde til og med sprintløp og andre konkurranser hver dag. ThoughI scoret ikke i noe spill, likevel var det morsomt å være en del av det.

etter lekene eller turneen hver dag satt vi sammen til lunsj. Alle var å dele mat med alle, og det var en veldig god opplevelse. Vi har også tatt vare ikke å skitne stedet og kast hver leftover eller søppel i søppelbøtter. Alle de syv dagene av skoleturen besøkte vi et nytt sted og forbedret vår glede og kunnskap.

Konklusjon

selv om sommerferien var lengre, er skoleturen langt den mest bemerkelsesverdige tingen jeg gjorde i den perioden. Jeg elsker sommerferien, og jeg har også gleden av å si at jeg hadde brukt ferien min på en fruktbar og motstridende måte. Jeg lærte og lekte med klassekameratene mine og under oppsyn av respekterte lærere.

Vanlige Spørsmål: Ofte Stilte Spørsmål

Q. 1 hvordan er sommerferier gunstig for studenter?

Ans. Sommerferien gir studentene tid til å lære noe annet enn studier.

Sp. 2 Hvorfor er det bra å besøke landsbyen vår i sommerferien?

Ans. Sommerferien er den beste tiden å besøke landsbyen vår, da det er fred, skjønnhet, naturlige scener og frisk luft.

Q. 3 hvilke land skoler gir de korteste sommerferien?

Ans. Skolene i Sør-Korea gir den korteste sommerferien på bare 4 uker til studenter.

Q. 4 var sommerferien i 2020 litt annerledes enn før?

Ans. Ja, på grunn av lockdown måtte vi tilbringe hele sommerferien hjemme.