Planowanie budżetu reklam na Facebooku może wydawać się nieco zniechęcające, gdy dopiero zaczynasz z reklamą. Ile pieniędzy należy przeznaczyć na pierwszą reklamę? Jak sprawdzić, czy koszt reklam na Facebooku przekroczył dach? Jak zmniejszyć wydatki na reklamę?

weź głęboki oddech i zrelaksuj się.

w tym artykule wyjaśnimy wszystko, co musisz wiedzieć o:Facebook facebook facebook bidding działa

  1. jak działa licytowanie reklam na Facebooku
  2. jakie czynniki wpływają na koszty reklam na Facebooku
  3. jak rozdysponować budżet reklamowy
  4. jaki jest minimalny budżet reklamowy na Facebooku
  5. jak zmniejszyć koszty reklam na Facebooku i kilka innych wskazówek, które pomogą Ci z reklamami.

znajdziesz również najnowsze statystyki dotyczące kosztów reklam na Facebooku – wykorzystaj je jako punkt odniesienia do monitorowania wydatków na reklamę.

zarabiajmy, dobrze?

jak działa licytacja na Facebooku?

Reklama na Facebooku to jak udział w aukcji. Przychodzisz ubrany i gotowy, aby uzyskać idealnego klienta, podobnie jak wiele innych marek w twojej niszy.Facebooka. gdyby Facebook dał tobie i Twoim konkurentom te same możliwości reklamowe, użytkownicy Facebooka czuliby się przytłoczeni wszystkimi reklamami w swojej przestrzeni osobistej. W rezultacie zaczęli mniej używać Facebooka, a to nie byłoby dobre.Dlatego Facebook kontroluje liczbę reklam, które użytkownicy mogą zobaczyć w całej rodzinie aplikacji Facebooka. Platforma oferuje ograniczoną liczbę miejsc docelowych reklam i sprawia, że reklamodawcy konkurują o przestrzeń reklamową.

jeśli złożysz najwyższą ofertę, otrzymasz najlepsze miejsce na swoją reklamę. Aby pozostać konkurencyjnym, upewnij się, że pracujesz nad dobrą strategią licytacji.

Facebook oferuje trzy strategie licytacji:

  1. oparte na wydatkach: skupiamy się na wydatkowaniu całego budżetu i uzyskiwaniu jak największej liczby wyników lub wartości.
  2. oparte na celach: ustawiasz koszt lub wartość, którą chcesz osiągnąć.
  3. Manual: ty kontrolujesz ile chcesz licytować na aukcjach reklamowych.

Czytaj więcej na temat strategii licytacji tutaj.

E-sklepy zarobią w tym roku duże pieniądze.

Pokaż mi jak

ile kosztowała reklama na Facebooku w 2021 roku?

ostatnie badanie przeprowadzone przez Wordstream wykazało, że średni koszt kliknięcia (CPC) w reklamach na Facebooku we wszystkich branżach wynosi $1.72.

jednak koszty reklamy na Facebooku mogą się znacznie różnić w zależności od branży, miejsca docelowego reklamy, grupy docelowej i wielu innych czynników.

zazwyczaj możesz oczekiwać, że Twoje reklamy będą kosztować od $0.50 do $2.00 za kliknięcie.

jeśli jesteś w finansach & ubezpieczenia, koszty reklamy na Facebooku mogą wzrosnąć nawet do 3,77 USD za kliknięcie. Z drugiej strony sprzedawcy w niszy odzieżowej płacą tylko około $0.45 za kliknięcie.Facebook koszt reklamy za kliknięcie

źródło obrazu: WordStream

aby lepiej zrozumieć, jak duży powinien być twój budżet reklamowy, w tym artykule omówimy kluczowe ustalenia adespresso na średnich kosztach reklam na Facebooku dla 2019 i 2020. Podamy również wskazówki, które pomogą Ci zrównoważyć wydatki na reklamy na Facebooku, aby uzyskać najlepsze wyniki.

ale pamiętaj, że te statystyki nie muszą przewidywać, ile będzie cię kosztować wyświetlanie reklam na Facebooku. Ponadto różne źródła podają różne liczby. Traktuj je jako punkt odniesienia do wyznaczania własnych celów reklamowych, ale zawsze monitoruj własne analizy, aby zobaczyć, jakie strategie reklamowe działają dla Ciebie najlepiej.

najpierw przyjrzyjmy się głównym czynnikom decydującym o koszcie reklamy na Facebooku.Facebook Facebook advertising costs

7 czynniki wpływające na koszty reklamy na Facebooku

zanim przejdziemy do bardziej szczegółowych statystyk reklamowych na Facebooku, spójrzmy na główne czynniki wpływające na koszty reklam na Facebooku.

1 Banknoty dolarowe

Przemysł

Twoja nisza biznesowa znacząco wpływa na koszty reklamy. Na przykład reklamy na Facebooku związane z ubezpieczeniem lub finansami będą droższe niż te promujące ubrania.

strategia licytacji

strategia licytacji jest jednym z kluczowych elementów, które określają koszty reklamy. Musisz zdecydować, czy powinieneś wybrać automatyczną licytację i zdecydować się na najniższy koszt, czy zamiast tego kontrolować koszty reklamy ręcznie.

czas

ta sama reklama na Facebooku może kosztować mniej więcej w różnych godzinach dnia. Ponadto Twoje reklamy będą Cię kosztować znacznie więcej podczas wydarzeń sezonowych, gdy wszyscy będą walczyć o uwagę klientów.

publiczność

koszty reklam na Facebooku również wzrosną, jeśli próbujesz dotrzeć do tych samych danych demograficznych, co wielu innych reklamodawców w tym samym czasie.

malena gif

pamiętaj, że nie będziesz konkurować tylko z markami w swojej niszy. Będziesz również konkurować z firmami, które sprzedają różne produkty, ale kierują reklamy do tych samych ludzi, jak ty, np.

lokowanie reklam

im bardziej konkurencyjna jest lokowanie reklam, tym więcej będą Cię kosztować reklamy.

cel reklamy

jeśli wybierzesz niewłaściwy cel reklamy, na przykład za pomocą celu generowania leadów, gdy chcesz tylko zwiększyć świadomość marki, Twoje reklamy będą Cię kosztować więcej.

wynik trafności

jeśli Twoje reklamy nie są odpowiednie dla twojej grupy docelowej, ich koszty będą wyższe. Upewnij się, że tworzysz wysokiej jakości reklamy, które przynoszą wartość potencjalnym klientom i spełniają ich oczekiwania, a będziesz wydawać mniej na reklamę.Facebook Facebook Ads cost: statystyki z rzeczywistych kampanii w 2019 i 2020

teraz, gdy wiesz, co wpływa na koszty reklamy na Facebooku, rzućmy okiem na kluczowe statystyki adespresso za 2019 I Q1-3 of 2020, aby zobaczyć, ile możesz spodziewać się zapłacić za reklamy na Facebooku w 2022.

koszt Facebooka za kliknięcie (CPC) miesięcznie – 2019

w 2019 r.średni CPC wzrósł z 0,31 USD w 2018 r. do 0,45 USD w 2019 r. Stało się tak, ponieważ, jak mówiliśmy na początku artykułu, Facebook działa jak aukcja. Więcej reklamodawców rywalizowało o przestrzeń reklamową, co doprowadziło do wyższych stawek CPC.

Facebook Ads cpc miesięcznie w 2019 r.
źródło obrazu: AdEspresso

Facebook cost per click (CPC) per Month-2020

można by pomyśleć, że koszty reklamy będą rosły w 2020, jednak według AdEspresso tak nie było. Średni CPC spadł do 0,39 USD w marcu. Powód tej zmiany? Covid-19.

Facebook Ads cpc na miesiące 2020
źródło obrazu: AdEspresso

początek pandemii wywołał strach wśród wielu, a właściciele firm zmniejszyli wydatki na reklamę. Jednak ci, którzy nadal prowadzili reklamy, mieli szansę taniej dostać się przed swoich klientów.Facebook cost per click (CPC) według godziny dnia-2020

możesz obniżyć koszty reklam na Facebooku, uruchamiając reklamy w określonych godzinach dnia. W 2020 roku reklama w godzinach wieczornych stawała się coraz tańsza. Powodem tego jest znowu pandemia.

w 2020 r.najdroższa była reklama w godzinach dziennych między 9: 00 a 17: 00. Wielu z nas pracowało w domu i spędzało więcej czasu w mediach społecznościowych, sprawdzając najnowsze wiadomości w ciągu dnia, a reklamodawcy chętnie się przed nami pojawili, gdy byliśmy online.Facebook Ads cpc według godzin 2020

źródło obrazu: AdEspresso

koszt Facebooka za kliknięcie (CPC) według celu kampanii – 2020

w 2020 r.CPC dla konwersji stale malał w pierwszych trzech kwartałach, z 0,70 USD w pierwszym kwartale do 0,25 USD w pierwszym kwartale Q3.

chociaż nie mieli danych na kolejne kwartały, AdEspresso prognozowało, że CPC zacznie ponownie rosnąć, gdy firmy zaczną dostosowywać się do nowej rzeczywistości.

Facebook ads cpc by cel kampanii 2020
źródło obrazu: AdEspresso

jednak mając na uwadze, że w 2019 r.CPC był o 50% wyższy za każdy kwartał, CPC dzisiaj nie powinien osiągać takich samych poziomów, jak nadal jesteśmy w pandemii. Jeśli masz pieniądze na reklamę swojej firmy, teraz jest to dobry czas, aby zainwestować w reklamy na Facebooku!

jak rozpowszechniać Mój budżet reklam na Facebooku?

według Social Media Examiner, największego na świecie zasobu marketingu w mediach społecznościowych, powinieneś dystrybuować miesięczne wydatki na reklamy na Facebooku w trzech kategoriach: budowanie publiczności, promocja oferty i retargeting.

rozkład budżetu reklamowego
źródło obrazu: socialmediaexaminer.com
  1. budowanie publiczności-20%
    powinieneś przeznaczyć około 20% budżetu reklam na Facebooku na budowanie grupy docelowej. Oczywiście, jeśli dopiero zaczynasz z reklamami, odsetek powinien być wyższy.
    reklamy w tej kategorii powinny edukować potencjalnych klientów o twoich produktach lub Usługach i zachęcać ich do zaangażowania się w Twoją markę. Później wykorzystasz tych odbiorców do budowania potencjalnych klientów i ostatecznie sprzedaży produktów za pomocą kampanii retargetingowych.
  2. oferta promocyjna – 60%
    przeznaczyć około 60% całkowitego budżetu reklamowego na promowanie produktów i generowanie konwersji.
  3. Retargeting – 20%
    wykorzystaj pozostałe 20% na retargeting osób, które odwiedziły Twój sklep internetowy, dzięki poprzednim kampaniom reklamowym. Z biegiem czasu możesz zwiększyć wydatki na reklamę na retargeting, ale upewnij się, że masz stały strumień nowych osób zainteresowanych Twoim sklepem. W przeciwnym razie twoi odbiorcy retargetingu będą zbyt Mali, aby uzyskać znaczące wyniki.

ile wydać na reklamy na Facebooku?

jeśli nie masz dużego budżetu marketingowego, możesz wydać zaledwie 1 USD dziennie na reklamy na Facebooku. Chociaż ta suma może wydawać się zbyt mała, aby wywrzeć wpływ, w rzeczywistości możesz stanąć przed wieloma ludźmi.

jak widzieliśmy wcześniej, według AdEspresso średni CPC (koszt za kliknięcie) w 2020 r.wyniósł 0,39 USD. Tak więc, jeśli wydasz $ 1 dziennie przez miesiąc na reklamę swojego sklepu internetowego na Facebooku, możesz uzyskać około 76 wizyt od wysoce zmotywowanych kupujących! 76 wizyt jest lepsze niż brak wizyt.

jeśli jesteś gotowy, aby zainwestować więcej w marketing cyfrowy, staraj się wydać wystarczająco dużo pieniędzy, aby pomóc systemowi dostarczania reklam na Facebooku szybciej ukończyć fazę nauki. Facebook ads meme with dicaprio

Facebook potrzebuje około 50 wydarzeń optymalizacyjnych, aby ukończyć fazę uczenia się, więc jeśli optymalizujesz pod kątem CPC, twój tygodniowy budżet powinien wynosić około 50 x $0.39 = $19.5. Należy pamiętać, że obliczenia te opierają się na średnim koszcie Facebooka za kliknięcie, więc twoje własne wyniki mogą się różnić – być może będziesz musiał wydać więcej.

ostatecznie zawsze powinieneś mieć świadomość, jak skuteczne są Twoje reklamy i odpowiednio dostosować wydatki na reklamy. Aby to zrobić, można obliczyć koszt pozyskania klienta (CAC). Mówiąc najprościej, Twój CAC pokazuje, ile kosztuje pozyskanie jednego klienta.Facebook Ad spend meme

na przykład, jeśli wydałeś 50 USD miesięcznie na reklamy na Facebooku i masz 20 klientów, twój CAC wynosi 50 USD podzielone przez 20 = 2,5 USD. Jeśli widzisz, że nadal przynosisz zyski w tym tempie, możesz zwiększyć wydatki na reklamy na Facebooku, aby uzyskać większą sprzedaż.

Jak obliczyć koszt reklamy na Facebooku?

tak naprawdę nie musisz ręcznie obliczać żadnych metryk, ponieważ Menedżer reklam na Facebooku robi to za Ciebie. Jeśli jednak chcesz wiedzieć, jak są wykonywane obliczenia, oto główne wskaźniki, które pomogą Ci zrozumieć, w jaki sposób obliczane są koszty reklamy na Facebooku.

koszt na wynik

koszt na wynik pokazuje, jak opłacalnie osiągnąłeś swoje cele reklamowe. Użyj go, aby porównać wydajność różnych kampanii reklamowych i skalować najlepsze reklamy na Facebooku, aby uzyskać większą sprzedaż.

aby obliczyć nasz koszt na wynik, podziel całkowitą kwotę wydaną w wybranym okresie przez liczbę wyników.

pozostałe dwie metryki, które mogą Cię zainteresować, to CPM (koszt za 1000 wyświetleń) I CPC (koszt za kliknięcie). Są to jedne z najczęściej używanych opcji licytacji.

CPM

CPM pokazuje, ile wydałeś, aby uzyskać 1000 wyświetleń. Najlepiej służy do podnoszenia świadomości marki.

aby obliczyć CPM, podziel kwotę wydaną na kampanię reklamową przez liczbę wyświetleń i pomnóż wynik przez 1000.

na przykład, jeśli wydałeś $60 i otrzymałeś 10 000 wyświetleń, Twój CPM wynosi $ 6 .Facebook Shopify może zmniejszyć CPM na Facebooku, aby być bardziej opłacalnym.

CPC

CPC pokazuje, ile kosztuje jedno kliknięcie. Jest najlepiej używany, gdy chcesz, aby ludzie klikali Twoje reklamy i odwiedzali Twój sklep.

aby obliczyć CPC, podziel całkowitą kwotę wydaną na reklamę przez kliknięcia linku.Facebooka

teraz przejdźmy do dobrych rzeczy, na których zależy każdemu, kto potrzebuje reklam na Facebooku. W poniższej sekcji znajdziesz pięć wskazówek, jak obniżyć koszty reklam na Facebooku.

wybierz odpowiedni cel kampanii

gdy tworzysz nową kampanię reklamową, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to wybrać cel marketingowy. Ten krok jest kluczowy, więc nie klikaj po prostu na to, co wydaje się ok.

eksperyment biteable pokazał, że niewłaściwy cel kampanii może zwiększyć koszty reklamy na Facebooku nawet o 4,238% więcej!

aby mądrze wykorzystać reklamę, zastanów się dokładnie, co chcesz osiągnąć. Czy chcesz, aby Twoi odbiorcy poznali Twoją markę, czy chcesz kierować reklamy do tych ludzi, którzy są gotowi kupić? Każdy cel jest ważny, wystarczy go zmieścić w lejku marketingowym.

w klasycznym lejku marketingu cyfrowego istnieją trzy główne etapy: świadomość, rozważenie i konwersja. Facebook oferuje różne cele kampanii dla każdego z tych etapów.

cele kampanii facebook ads
  1. świadomość-gdy twoja grupa docelowa jeszcze o tobie nie wie.

Twoim zadaniem jest zdobycie ich początkowego zainteresowania Twoją marką. Chcesz, aby Twoje reklamy były widoczne dla jak największej liczby osób. Dlatego warto dążyć do świadomości marki lub osiągać cele.

jeśli wybierzesz instalacje aplikacji i skierujesz je do osób, które nie są jeszcze zaznajomione z Twoją marką, nie uzyskasz dobrych wyników, ponieważ jest po prostu za wcześnie, aby te osoby zainstalowały Twoją aplikację. Tylko kilka z nich by się przekonwertowało, a Ty zmarnowałbyś pieniądze na reklamę.

  1. rozważanie – Gdy twoja grupa docelowa wie, że istniejesz i ocenia twoje ceny i cechy produktu na tle konkurencji.

na tym etapie powinieneś wybrać takie cele, jak ruch, aby doprowadzić potencjalnych klientów do stron produktów lub wiadomości, aby skontaktować się z nimi i przekazać informacje. Dowiedz się więcej o najlepszych strategiach marketingowych do sprzedaży za pośrednictwem Facebook Messenger tutaj.

  1. Konwersja – Gdy twoja grupa docelowa myśli o zakupie od Ciebie.

to ostatni etap lejka, w którym masz najmniej osób, ale są one bardzo zainteresowane Twoją marką. Aby w pełni wykorzystać budżet reklamowy, wybierz Konwersje jako cel kampanii.

Zawęź grupę odbiorców

szeroka grupa odbiorców wygeneruje lepsze wskaźniki zasięgu, ale współczynniki konwersji również będą niższe. Nie ma sensu próbować dotrzeć do ludzi, którzy nie są Tobą zainteresowani, zwłaszcza gdy Facebook oferuje solidne możliwości kierowania.

mem reklamowy na Facebooku

konkretni odbiorcy zwykle przynoszą lepsze wyniki niż szerokie, ponieważ Twoje reklamy są bardziej odpowiednie dla dobrze ukierunkowanych odbiorców. W rezultacie tracisz mniej pieniędzy na nieskuteczne reklamy.

  1. jeśli twój sklep jest nadal Nowy, użyj podstawowych grup odbiorców, aby zdefiniować idealnych klientów.
  2. jeśli masz już ruch i sprzedaż, Użyj niestandardowych grup odbiorców do ponownego kierowania reklam osób, które porzuciły Wózki lub zachęcaj do ponownego zakupu.
  3. wreszcie skorzystaj z podobnych odbiorców, aby znaleźć osoby podobne do twoich najlepszych klientów.Facebook pod mikroskopem

    Facebook wyraźnie stwierdza, że „reklamy, które są bardziej odpowiednie, kosztują mniej i widzą więcej wyników.”

    Jak sprawdzić, czy Twoje reklamy są trafne? Sprawdź Diagnostykę Trafności Reklam.

    Diagnostyka trafności reklam ocenia jakość reklam, współczynnik zaangażowania i ranking konwersji, aby określić, czy są one odpowiednie dla docelowych odbiorców.

    możesz znaleźć diagnostykę trafności reklam w Menedżerze reklam, w ustawieniu kolumny wydajność lub dodać je ręcznie, jeśli używasz niestandardowych ustawień kolumn.

    zmniejsz częstotliwość reklam

    częstotliwość reklam to Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy przez każdą osobę.

    zaleca się utrzymanie częstotliwości reklam poniżej 3. Jeśli liczba ta jest wyższa, ryzykujesz przeciążenie potencjalnych klientów i problemy ze zmęczeniem reklam.

    kobieta z MacBookiem

    innymi słowy, ludzie znudzą się Twoimi reklamami i przestaną na nie odpowiadać. Twój koszt reklamy wzrośnie, a Twoje wyniki będą gorsze.

    możesz sprawdzić częstotliwość reklam w kolumnie „Częstotliwość” w raportowaniu reklam.

    aby obniżyć częstotliwość reklam, obróć kreacje reklam. Możesz zmieniać wygląd reklamy lub wysyłać wiadomości. Nawet dodanie nakładki tekstowej lub mówienie o różnych propozycjach wartości może zrobić dużą różnicę. Potrzebujesz pomysłów? Sprawdź naszą listę ponad 30 przykładów reklam na Facebooku, aby uzyskać inspirację.Facebook Facebook ad management jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na Facebooku, które oferują wiele możliwości, w tym wiele innych, w tym wiele innych, które mogą pomóc ci w zarządzaniu reklamami na Facebooku.

    dzięki aplikacjom takim jak sixads możesz wyświetlać reklamy na Facebooku na autopilocie.

    zastanów się. Możesz skonfigurować swoje reklamy w kilka minut i nie potrzebujesz żadnej wiedzy na temat reklam na Facebooku. Wystarczy zatwierdzić spersonalizowane wizualizacje reklam, kierowanie reklam do odbiorców i tekst.

    to jest to! Możesz dbać o resztę swojej firmy, podczas gdy nasze zaawansowane algorytmy generują dla Ciebie reklamy o wysokiej wydajności, minimalizując koszty reklam na Facebooku.

    E-sklepy zarobią w tym roku duże pieniądze.

    Facebook Facebook Instagram Facebook cena vs.Cena reklamy na Instagramie

    neon facebook arcade game

    wiele badań sugeruje, że reklamy na Facebooku są tańsze niż reklamy na Instagramie. Facebook i Instagram przeprowadzili dwa testy podzielone na Facebooku i Instagra Instagrama.

    na przykład Agorapulse przeprowadził eksperyment, w którym przeprowadzili dwa testy podzielone na Facebooku i Instagramie. Reklamy były identyczne z wyjątkiem ich umiejscowienia. Instagram Facebook Ads jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na świecie. Nie oznacza to jednak, że powinieneś skupić się tylko na reklamach na Facebooku, ponieważ są one zwykle tańsze.Facebook Instagram jest jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych na świecie, w których można znaleźć reklamy na Instagramie. Jest to szczególnie prawdziwe w branży odzieżowej, jak pokazał ten przykład zespołu DUNK Basketball. Facebook Instagram kampanie reklamowe generują 12x potencjalnych klientów i sprzedaży w porównaniu do reklam na Facebooku.

    mimo to powinieneś wziąć te liczby ze szczyptą soli i zawsze myśleć za siebie. Facebook i Instagram, ale nauka korzystania z obu platform w najbardziej efektywny sposób dla Twojej firmy. Facebook, Instagram i Google ads można uruchamiać na autopilocie za pomocą aplikacji sixads. Nasze zwycięskie strategie znajdą najlepsze targetowanie dla każdego kanału reklamowego. Z czasem zobaczysz, która platforma przynosi najlepsze wyniki i będziesz w stanie zwiększyć swoje wydatki na reklamy.

    FAQ

    ile kosztuje reklama na Facebooku w 2022 roku?

    twoje koszty reklamy na Facebooku zależą w dużej mierze od twojej branży, celu kampanii i wielu innych czynników. Jednak zazwyczaj reklamy na Facebooku mogą kosztować od 0,50 do 2,00 za kliknięcie. Według Wordstream średni koszt kliknięcia (CPC) w reklamach na Facebooku we wszystkich branżach wynosi 1,72 USD.

    ile kosztuje reklama na Facebooku dziennie?

    jeśli jesteś właścicielem małej firmy i nie możesz przeznaczyć dużego budżetu na reklamy na Facebooku, ale nadal chcesz zacząć wyświetlać reklamy, możesz wydać zaledwie $1 dziennie i wywrzeć wpływ na swoją firmę. W miarę zdobywania coraz większej liczby klientów, stopniowo zwiększaj dzienne wydatki reklamowe, aby skalować sprzedaż.

    jaki jest minimalny budżet na reklamy na Facebooku?

    tak długo, jak przeznaczysz wystarczająco dużo budżetu na wydarzenie optymalizacyjne, możesz uruchamiać reklamy na Facebooku z bardzo małym budżetem. Na przykład, jeśli chcesz, aby Facebook pobierał opłaty za wyświetlenia (CPM), możesz wyświetlać reklamy za jedyne $1 dziennie dla dziennych budżetów. Jeśli korzystasz ze strategii stawek z limitem kosztów, Twój dzienny budżet powinien być co najmniej pięciokrotny. Tak więc, jeśli ustawisz limit kosztów w wysokości 3 USD, Twój dzienny budżet powinien wynosić co najmniej 15 USD.

    co to jest limit kosztów reklamy na Facebooku?

    cost cap informuje Facebooka, jak chcesz licytować w aukcji reklamowej. Jeśli ustawisz limit kosztów, dajesz Facebookowi średnią kwotę pieniędzy, pod którą chcesz pozostać podczas licytacji. Na przykład, jeśli optymalizujesz zakupy, możesz ustawić limit kosztów jako maksymalny koszt Na sprzedaż, który nadal przyniesie Ci zyski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.